• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

För egen del så tycker jag nog att man kan säga att man tycker att något är tråkigt likväl som roligt, det är ju så individuellt och betyder absolut inte att man har varken rätt eller fel. Så länge det sägs på ett vettigt sätt så trampar man ju inte någon på tårna 🤔.
Vad gäller roliga klockor så blir man ju ganska mätt och hemmablind när man har haft några hundratal och hållt på länge. Bör kanske sticka ut lite för att bli extra intressant. Mikrosegmentet har mycket som är roligt och jag har för egen del haft mängder av både högt och lågt. T.ex Monta och Formex är några som verkligen sticker ut både gällande hög kvalitet, finish och innovativa lösningar om man snabbt ska nämna några som kanske är "roliga" 🤔 👍.

PSX_20220911_214538.jpg
PSX_20220911_214845.jpg
PSX_20220911_215208.jpg
PSX_20220911_215229.jpg
Formex vill jag gärna lyfta fram som ett märke som håller hög kvalle och som gör mig glad varje gång jag tar på mig den.
EC729AF4-7902-4C35-9C9A-9B962D5EE798.jpeg
 
Ja säg till om den glider förbi i butiken 😁
Den var billigare utan länk och jag brukar ändå bli grön så det fick vara😊
Gött! Jo, det där med hulkenfärg är inte är så ball alla ggr. Dåligt påläst, men har inte Oris nåt annat material på insida länken? Brukar förvisso inte hjälpa så värst mycket ändå men men...
 
Gött! Jo, det där med hulkenfärg är inte är så ball alla ggr. Dåligt påläst, men har inte Oris nåt annat material på insida länken? Brukar förvisso inte hjälpa så värst mycket ändå men men...
Oris säger att de har ett brons som man inte blir lika grön av. Verkar funka för en del.

Jag vet inte vad motsvarigheten till bandmonster kallas men den här är det. Inget funkar. Rolig ändå😊
1663015344113.jpg
 
Oris säger att de har ett brons som man inte blir lika grön av. Verkar funka för en del.

Jag vet inte vad motsvarigheten till bandmonster kallas men den här är det. Inget funkar. Rolig ändå😊
1663015344113.jpg
Jag brukar använda den här krämen då jag kör min bronsare. Funkar skapligt mot grönfärgningen. Motsatsen till "Strap Monster" är kanske "Strap Disaster"? 20220913_110557.jpg
 
Tillbaka
Topp