• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Jäkla väder idag!
Och jag har redan slitit ut det nya bandet..

Förbannat!
05AD689C-A46F-4B07-B0F6-D6198ED40BBB.jpeg

Tajt mellan luggen? Gissar Certina kör 21mm 🫠
 
@sekvens Är Unimatic gummibanden 22-22 ? Inga funderingar på att ta hem fler roliga färger samt eventuellt pvd spännen ?

Skulle vara kul med nytt / nya gummi till min svarta seiko tuna (SNE577P1) och dessa band verkar riktigt sjyssta. Frågan är om jag kan föra över spännet dock i värsta fall.
 
Islander släpper en GMT. Kommer även i två andra färger. 40mm, oklart vilket verk och pris. Törs man hoppas på seikos GMT och ett relativt lågt pris?
Edit: står ju swiss på tavlan, duuhh..
Jag gillar den och ska bli intressant att se dom andra, släpps imorgon den 14e.

uaiF2tD.jpeg
Soprod C125? Tycker den såg väldigt trevlig ut. Gillar att den va monokrom, det gör att den kommer undan med GMT funktionen utan att vara rörig 👍
 
@sekvens Är Unimatic gummibanden 22-22 ? Inga funderingar på att ta hem fler roliga färger samt eventuellt pvd spännen ?

Skulle vara kul med nytt / nya gummi till min svarta seiko tuna (SNE577P1) och dessa band verkar riktigt sjyssta. Frågan är om jag kan föra över spännet dock i värsta fall.
Tjena. Jag har fått hem deras set med natoband: Bold (färgglada) och Heritage (klassiska färger). Funderar dock på att sälja styckvis istället...

Har även deras läder i lager, 3 olika bruna + ett svart (har inte lagt ut det svarta än, finns ingen bild).

Och så gummi då, och ja det stämmer att dessa är 22-22. Osäker på om ett Seiko spänne passar, har inte testat det.

Nästa gång jag fyller på lagret tar jag hem fler band - om du är ok med att vänta nån vecka så kan du boka nu och få rabatten. 👍
 
Tillbaka
Topp