Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Grymt fin design!Go kväll på er!
Fick tag på en Baltic x A Collected Man MR01 Blue Roulette, No 140 / 300.
Min första baltic och jag måste säga att finishen är imponerande! Läderbandet är från A Collected Man's egna kollektion, super hög kvalitet känns det som, mycket imponerande. Kan starkt rekommendera det läder band där ifrån.
Det negativa på min first impression är urverket, det rasslar rätt mycket när vikten snurrar runt.. :/
Inte ofta man ser en elefantsnabel som bär klocka!Solen skiner alltid på Hönö, ibland. Trevlig helg allez!
...har inte du en snabel?Inte ofta man ser en elefantsnabel som bär klocka!
Fin! Du får jättegärna bjuda på en bild utan plast med Jag hade den laxrosa ett tag. Håller med om urverket.Go kväll på er!
Fick tag på en Baltic x A Collected Man MR01 Blue Roulette, No 140 / 300.
Min första baltic och jag måste säga att finishen är imponerande! Läderbandet är från A Collected Man's egna kollektion, super hög kvalitet känns det som, mycket imponerande. Kan starkt rekommendera det läder band där ifrån.
Det negativa på min first impression är urverket, det rasslar rätt mycket när vikten snurrar runt.. :/
BÄM där kom denNya kläder.
Det kommer!Fin! Du får jättegärna bjuda på en bild utan plast med Jag hade den laxrosa ett tag. Håller med om urverket.
3e oktober verkar det vara enligt vad jag kan se eller har jag missat något ?
Såg kanske ut så som ny? Nog inte riktigt tänkt sig för när man skrev annonsenInget fel på klockan men hur kan man beskriva denna som nyskick
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Urisen som plastade av den kanske hade vassa naglar?Inget fel på klockan men hur kan man beskriva denna som nyskick
Quartzklockor | Köp & sälj begagnat & oanvänt på Tradera
Köp och sälj Quartzklockor enkelt och hållbart på Tradera. Stort utbud av begagnade och oanvända saker på Sveriges största cirkulära marknadsplatswww.tradera.com
Urisen som plastade av den kanske hade vassa naglar?
Ja, kanske otydligt skrivet av mig. Den lanseras den 3e.3e oktober verkar det vara enligt vad jag kan se eller har jag missat något ?
Hursomhelst så ser den riktigt trevlig ut.
Jag har aldrig beställt en Zelos förut, har dom ADs också eller beställer man enbart direkt från deras hemsida ?