Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Oh, det gröna på Sinn:en (kan man säga så? )! Håller med @FunderarN - Magiskt!Har alltid velat ha ett grått sånt här band. Watchgecko släppte sådant idag så jag köpte ett. Det gröna var fint med
Är det en metronom?Senaste importinköpet! Men klockan har ju helt fått fnatt.
Hur känns storleken?
Hur känns storleken?
Ja, jag gillade den med. Jag har ju haft en svart.Den är perfekt hehe
Gillade allt med klockan utom vridningen, så svårt för keramisk om den inte är matt
Å andra sidan kommer det en klocka i bytet med love som jag velat testa så blir bra oavsett
Japp, Seiko metronome watch.Är det en metronom?
Ball!
Kul att en dök upp här! Såg video om den härom dagen, suverän komplikation.Senaste importinköpet! Men klockan har ju helt fått fnatt.
Känns bra! Väldigt närvarande på armen i gult. Funderar över kanske annat band..Hur känns storleken?
Riktigt häftig och verkligen spot on om man både är musiker och gillar klockorJapp, Seiko metronome watch.
Då man är musiker kunde jag inte motstå att köpa. Har utöver metronome (40-304bpm) även stämton i a och b (440,442 & 443hz!). Släpptes i våras men fick syn på den förra veckan. Blev köp på en gång
Yay säger jag! Brons och läderBytte kläder igen. Läder.. yay or ney?
Nu är det två pers som reagerat med ”” på min Cronos-annons på k&s. Blev fundersam om jag kanske hade ollonet ute på någon av bilderna, men icke. Vad är det som är så jävla roligt måntro?
Bytte kläder igen. Läder.. yay or ney?
Garanterat priset...
Jag gillar klockan och tycker den är snygg...
Men en aliexpress klocka med chingchong-verk säljer inte för 3,5k... snarare 1,5...
Så tror jag iaf
Hmm. Då kan man ju testa att klicka hem en GMT av cronos på aliexpress och se vad prislappen landar på. Hint: det är inte 1500.
Och vad gäller ”chingchong-verk” så tycks hangzhou 6460 ha fått bra recensioner ♂
Tack för synpunkterna dock
Nu är det två pers som reagerat med ”” på min Cronos-annons på k&s. Blev fundersam om jag kanske hade ollonet ute på någon av bilderna, men icke. Vad är det som är så jävla roligt måntro?
Hmm. Då kan man ju testa att klicka hem en GMT av cronos på aliexpress och se vad prislappen landar på. Hint: det är inte 1500.
Och vad gäller ”chingchong-verk” så tycks hangzhou 6460 ha fått bra recensioner ♂
Tack för synpunkterna dock
Är det inte samma verk som tex San Martin använder sig av? Har inte världens bästa koll ska tilläggas så någon annan får gärna rätta mig om jag har felTa det inte som kritik av din klocka. Jag gillar den.
Men de som skrattar gör det nog pga priset...
Jag är inte heller påläst vad gäller verket.... andra kina-cloner som pt5000 verkar ju bra så det kan säkert det där vara också.
Vad är bästa priset för en ny då?
Ja ångrar att jag inte köpte det gröna men har nog ingen klocka det skulle funka på ändå. Ytfinish är riktigt fin på de nya Bonetto. Lyfter verkligen bandet.Oh, det gröna på Sinn:en (kan man säga så? )! Håller med @FunderarN - Magiskt!
Som jag nämnde i en annan tråd häromdagen, tycker enbart den emojin används i ett trist syfte på annonser. Bidrar inte med nåt annat än trist stämning och osäkerhet på forumet.Nu är det två pers som reagerat med ”” på min Cronos-annons på k&s. Blev fundersam om jag kanske hade ollonet ute på någon av bilderna, men icke. Vad är det som är så jävla roligt måntro?
Tror det är dem som skrattar åt homager snarare än fel på den, dvs inget att bry sig om.
Men jag har en ju inget emot homager. Köper inte argumentet ”försöker vara något det inte är”, för då hade det ju stått ex rolex på tavlan. Kan ju sen hoppas Gmt:n är bättre än homagen ändå.
Sen tror jag som Jonas skrev att 3.5k är svårt få för den, nog mer åt 2.5k för att hitta köpare lättare. Utan att säga den inte är prisvärd men min känsla
Tror det är dem som skrattar åt homager snarare än fel på den, dvs inget att bry sig om.
Men jag har en ju inget emot homager. Köper inte argumentet ”försöker vara något det inte är”, för då hade det ju stått ex rolex på tavlan. Kan ju sen hoppas Gmt:n är bättre än homagen ändå.
Sen tror jag som Jonas skrev att 3.5k är svårt få för den, nog mer åt 2.5k för att hitta köpare lättare. Utan att säga den inte är prisvärd men min känsla
Som jag nämnde i en annan tråd häromdagen, tycker enbart den emojin används i ett trist syfte på annonser. Bidrar inte med nåt annat än trist stämning och osäkerhet på forumet.
Så kan det mkt väl vara... kollar lite vem som skrattat och tror ännu mer på det.