Titan och komocka
Ja ångrar att jag inte köpte det gröna men har nog ingen klocka det skulle funka på ändå. Ytfinish är riktigt fin på de nya Bonetto. Lyfter verkligen bandet.
Inte lika fint men sjukt skönt komockaband på Boldr ikväll
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Titan och komocka
Ja ångrar att jag inte köpte det gröna men har nog ingen klocka det skulle funka på ändå. Ytfinish är riktigt fin på de nya Bonetto. Lyfter verkligen bandet.
Inte lika fint men sjukt skönt komockaband på Boldr ikväll
Kört med denna i ett par veckor. Märker att jag inte orkar byta klocka så ofta längre. Har väl blivit gammal och trött helt enkelt.
Snyggt! Jag säger svart.Godmorgon. Jag har lite beslutsvånda av det trevligare slaget. Svart eller brunt?
Får jag lov att be om en synpunkt?
Godmorgon. Jag har lite beslutsvånda av det trevligare slaget. Svart eller brunt?
Får jag lov att be om en synpunkt?
Vad jobbigt det blev. Jag som just bestämt att det blir det bruna... Men tack för input.Snyggt! Jag säger svart.
Motivering: Vita sömmar på svarta lädret matchar vit text på tavlan. Det svarta lädret ser lite modernare ut och passar enl. mig bra mot klockan. Det bruna lädret i sig tycker jag är härligt retro och skulle passa till en guldig 50-tals kronograf. Ingen ställning tages till dykare med läder då det inte är en fråga i detta fallet.
Ha ha ha. Med den skillnaden att hockeyfrilla kräver ännu mer, snudd på patologiskt självförtroende. Bund kräver bara lite avvikande självförtroende.Läste nånstans att bund var klockbandens motsvarighet till hockeyfrilla, och tänker att det är ändå frivilligt
Stiligt! Men ska du inte flytta det där gummit till din Matic och racing stronken till Geckotan?Försöker matcha moder natur…
GECKOTA C-01 Racing Chronograph
Det är därför det bruna lädret är lite fränare i sig. Jäkligt fint faktiskt.Vad jobbigt det blev. Jag som just bestämt att det blir det bruna... Men tack för input.
Jag flyttar band hela tiden så plötsligt händer det!Stiligt! Men ska du inte flytta det där gummit till din Matic och racing stronken till Geckotan?
Hammerhead hälsar från värmen på jobbet, nånstans i världen.
Liiite mera söderut..Åmål?
Edit, nä Säffle va?
Liiite mera söderut..
Mjölby!Liiite mera söderut..
Amm…Mjölby!