Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt fin! Hör gärna av dig när du tröttnar (men inte nu), jag tar gärna en köplapp.Hemgång!
Har varit en dag med denna affordable vintage-pjäsen på handleden!
Köpmannebro! Det blir svårt när du säger liite, kan vara ironiskt. Svårt o vetaLiiite mera söderut..
Asså, om man får lov att tycka nåt nuförtiden så har även jag mindre bra erfarenheter av just färgen orange i "sunburst". Älskar orange i vanliga fall, konstigt.Fick hem senaste släppet från Nodus.
Retrospect 3 med uppdaterad boett lås med glidefunktion och trekant kl 12.
Fick tyvär ingen wowkänsla alls av tavlan och orange kanske inte är min grej.
Retrospect är annars en grym klocka helt klart och denna är min 3e.
Plast är fortfarande kvar på bilderna.
Japp! Blir lite klibbigt.. men tänkte att svett o smuts fixar lite patina på lädret snabbt! Plus att läder och brons var så förbannat rätt här i ökenlandet..Köpmannebro! Det blir svårt när du säger liite, kan vara ironiskt. Svårt o veta
Hur många klockor tog du med? Blir du inte kladdig av svett under lädret?!
Faktiskt bara 2… har inte ens bytt en gång än.. så kanske hade räckt med en?Köpmannebro! Det blir svårt när du säger liite, kan vara ironiskt. Svårt o veta
Hur många klockor tog du med? Blir du inte kladdig av svett under lädret?!
Riktigt snygga stilleben du får till där med lite rätt rekvisita.Åkte på en triss i flygare. Landande en Monchard ikväll och måste säga att jag är mycket positivt överraskad hittills. Sorry om något gammalt lite dyrare smög sig med.
Nu kanske jag kliver på en öm nerv, men detta är bara min egna åsikt om San Martin och liknande märken. I min bok säljer det i princip kopior men med egen logotyp, de har ju gjort några egna tolkningar på andra klockor och där kan jag tycka det är ett kul initiativ. Men som klockan du visar ovan så är det ju bara San Martins egna logotyp samt index & no date som skiljer sig från originalet, well givetvis finish & urverk likaså. Gråzon, anser jag.Hej alla, hur ställer ni er till märket San Martin? Min brorsa har en Panerai homage och jag blev imponerad av kvaliteten. Innan trodde jag att det var något kinesiskt skit som skulle gå sönder inom nån vecka. Nu har jag fastnat lite för en Bell&Ross homage. Originalet skulle jag aldrig köpa då priset är på tok för högt. Vad tycker panelen?
SM är ju en vattendelare, precis som många andra märken. Typ Steinhart, NTH osv.Hej alla, hur ställer ni er till märket San Martin? Min brorsa har en Panerai homage och jag blev imponerad av kvaliteten. Innan trodde jag att det var något kinesiskt skit som skulle gå sönder inom nån vecka. Nu har jag fastnat lite för en Bell&Ross homage. Originalet skulle jag aldrig köpa då priset är på tok för högt. Vad tycker panelen?
Jag är tyvärr inte med i panelen så tänker inte säga nåt.Hej alla, hur ställer ni er till märket San Martin? Min brorsa har en Panerai homage och jag blev imponerad av kvaliteten. Innan trodde jag att det var något kinesiskt skit som skulle gå sönder inom nån vecka. Nu har jag fastnat lite för en Bell&Ross homage. Originalet skulle jag aldrig köpa då priset är på tok för högt. Vad tycker panelen?
Äh så burstig var den väl inte trots allt?
Ja o lite balla band så blir det kanon.Äh så burstig var den väl inte trots allt?
...inte så soligt i våra hoods iofs men ser grym ut ju!
Funkar på engineer också.
Nu kanske jag kliver på en öm nerv, men detta är bara min egna åsikt om San Martin och liknande märken. I min bok säljer det i princip kopior men med egen logotyp, de har ju gjort några egna tolkningar på andra klockor och där kan jag tycka det är ett kul initiativ. Men som klockan du visar ovan så är det ju bara San Martins egna logotyp samt index & no date som skiljer sig från originalet, well givetvis finish & urverk likaså. Gråzon, anser jag.
Was
Det är kopior som lyckas övertyga en klick användare genom att göra små men tillräckligt stora justeringar för att de ska vara ok med det. Jag tyckte de var ok i början när de apade efter lite klassiker som kanske inte alla hade koll på, men efter att ha tagit fel på SM och the real deal vid flera tillfällen när man tittar för snabbt så har jag blivit emot.Hej alla, hur ställer ni er till märket San Martin? Min brorsa har en Panerai homage och jag blev imponerad av kvaliteten. Innan trodde jag att det var något kinesiskt skit som skulle gå sönder inom nån vecka. Nu har jag fastnat lite för en Bell&Ross homage. Originalet skulle jag aldrig köpa då priset är på tok för högt. Vad tycker panelen?