Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Perfekt halloween-klocka Hur bärs den? Ser relativt stor ut.B-Y-T-E-S-L-Ö-R-D-AG
Slänger in denna som är så färsk att jag inte betalt tull och momsfakturan ännu gillar den men måste hända något.
Äsch, vi kör heads up/bytes på dessa..
Stämmer, det är 35mmÄr det 35mm på PRXen?
Stämmer, det är 35mm
Är det min gamla måntro eller finns det två på forumet?Kört denna dygnet runt sen den anlände i onsdags. Jäkligt nöjd. Relativt bra tryck i lumen också och håller hela natten.
42mm men bärs mkt mindre och ligger väldigt slimmat mot handledenPerfekt halloween-klocka Hur bärs den? Ser relativt stor ut.
Baltic är ju grym. Något av intresse?Äsch, vi kör heads up/bytes på dessa..
BalticÄsch, vi kör heads up/bytes på dessa..
Den här köpte jag ny, så då finns det två.Är det min gamla måntro eller finns det två på forumet?
Är verkligen perfekt storlek och man märker knappt att man har den på handleden. Ska helt klart köpa en med powermatic 80 när den kommer utSnyggt! Ser ut att sitta perfekt
Baltic är riktigt trevlig. Det är en BALTIC BICOMPAX PULSO FOR THE RAKE & REVOLUTION. Just denna är även mindre, 36.5mm, så bärs riktigt bra. Har nu kollat lite på Ch24, WUS etc. och dessvärre kvalificerar den nog inte in som affordable längre :/Baltic är ju grym. Något av intresse?
Så du kör direkt på fälgen alltså. Hårt.Jag har inget gummi på min snopp, kör canvas idag för en lite rivigare känsla. Fredag!
Wut, din keeper 4-ever ju, vad sker!?Byteslördag/heads up! Bytes mot något billigare + pengar alternativt bara pengar.
Skoj!Mathey Tissot och Hemel i nytt samarbete.