Wut, din keeper 4-ever ju, vad sker!?
...eller har du gett dina inloggningsuppgifter till @Nilas nu igen
En keeper är ungefär som Loch Ness-monstret, många säger att det existerar men det gör det inte...man vill så gärna men...det är sen gammalt .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Wut, din keeper 4-ever ju, vad sker!?
Behåll den då om den är så jäkla bra42mm men bärs mkt mindre och ligger väldigt slimmat mot handleden
Dippen skerWut, din keeper 4-ever ju, vad sker!?
äh, tror du kommer ångra dig om ett par veckor.Dippen sker
Oh, kompressor. Blästra rubbet vettja, släng med några klockor oxåDax för centraleuropeiska vinterdäck på "sportbilen"...
"Efterdra hjulmuttrarna efter 100 km"... jodå om jag hinner köra så mkt innan våren.
Väldans tajt med 17 tum...
Grymt att få plats med en gul gammal bakelit telefonlur ändå, bra stoppkraft i dom!Väldans tajt med 17 tum...
Finns på Hemels hemsida.Skoj!
Var hittade du den nyheten?
Surfat runt på Mathey Tissot´s hemsida ett tag- den där har jag aldrig sett.
Det tycker jag absolut. Räkna med ett värde från cirka 20.000kr och uppåt på den där.
Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Ni som har koll, är det värt att lägga en slant på renovering?
Tacksamt
/Stickman
Har röda brembo bakelitlurar på min kärra, så vi håller färgtopic.Grymt att få plats med en gul gammal bakelit telefonlur ändå, bra stoppkraft i dom!
Själv kör jag helrött tema idag.
Hej, visst finns det intresse å kunskap här också men skulle tro vintageavdelningen ligger bäst till hands
Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Tacksamt
/Stickman
Tack!Det tycker jag absolut. Räkna med ett värde från cirka 20.000kr och uppåt på den där.
Kul med manuell och 38,5mmFinns på Hemels hemsida.
Snygg! Jag gillar den här
Tacksamt
/Stickman
Ja, den är dessvärre här för att stanna (custom av mig själv )Har röda brembo bakelitlurar på min kärra, så vi håller färgtopic.
Sitter den g-shocken säkert i båten? Som vi snackade om häromsistens är jag på jakt efter något liknande
Tack!Snygg! Jag gillar den här
True = travellers GMT med quick set på timmen? Härligt att storlekarna kommer ner på dessa.Apropå true GMT med Miyota 9075 i rimliga proportioner. Strat-o-timer, 40mm , 13 mm tjock (11,25 mm exklusive kristall)
Snyggt! Köpte du med dubbel eller enkel AR?Nytt i fra Tyskland. Ø39mm modell, Squad Himalaya.