• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

42mm men bärs mkt mindre och ligger väldigt slimmat mot handleden 🎃
5A12AA6B-7EF9-495D-AA0D-2AB133BD6AC7.jpeg
Behåll den då om den är så jäkla bra 😆
Nä men seriöst, vad är det som skaver, färgen? du behöver såklart inte svara offentligt om det känns...fel.

(om det inte vore för apachehelikoptern under huven sååå)
 
Dax för centraleuropeiska vinterdäck på "sportbilen"...
"Efterdra hjulmuttrarna efter 100 km"... jodå om jag hinner köra så mkt innan våren.
20221022_154022.jpg

20221022_154029.jpg


Väldans tajt med 17 tum...
20221022_154101.jpg

20221022_154056.jpg
Oh, kompressor. Blästra rubbet vettja, släng med några klockor oxå :woot:
Lustigt sammanträffande (eller inte?) att du kör Momentum på armen för uppgiften...
 
IMG_5195.JPG

Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Ni som har koll, är det värt att lägga en slant på renovering?
Tacksamt
/Stickman
 
IMG_5195.JPG

Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Ni som har koll, är det värt att lägga en slant på renovering?
Tacksamt
/Stickman
Det tycker jag absolut. Räkna med ett värde från cirka 20.000kr och uppåt på den där.
 
IMG_5195.JPG

Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Ni som har koll, är det värt att lägga en slant på renovering?
Tacksamt
/Stickman
Hej, visst finns det intresse å kunskap här också men skulle tro vintageavdelningen ligger bäst till hands 🙂

Edit: oops, såg att din fundering hamnat där redan
 
IMG_5195.JPG

Hej alla, mitt första försök till inlägg! Hoppas att det blir rätt, om inte vänligen peka mig i rätt riktning.
Har denna Excelsior Park med Försvarsmaktens "Tre Kronor" på baksidan, tror den måste vara från -50 talet.
Ni som har koll, är det värt att lägga en slant på renovering?
Tacksamt
/Stickman
Snygg! Jag gillar den här
 

Bilagor

  • 20220924_171302.jpg
    20220924_171302.jpg
    434 KB · Visningar: 7
Tillbaka
Topp