Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äh, se det som charmig patina och kör på!Börjar söndag med vintage och innebandycup för dottern…
Ett nytt glas på denna skulle nog göra den gott men misstänker det kostar mer än klockan gjorde
Äh, se det som charmig patina och kör på!
Snygg! Jag gillar den här
Snygg! Jag gillar den här
Söndagen räddadBotaniserade i bokhyllan och hittade en "bok" från 1999 med ett intressant innehåll.
Tack, men söndagen är räddad från ett annat skåp. Den här boken får ligga ytterligare två år och sen öppnas när det är 25 år sedan utgivning.Söndagen räddad
Enkel/ standardSnyggt! Köpte du med dubbel eller enkel AR?
Väldigt fin bild
Söööööndag
Tack herrn! Första bild-komplimangen under mina år på KS tror jagVäldigt fin bild
Fortfarande nöjd med denna dära?
Har alltid varit livrädd för soldrivna ekipage men börjar känna mig mogen för en omvärdering
Du är snäll men jag har så många klockor på ingång så hövvet håller på att sprängas. Hör inget annat än lovord om den där så det är klart man blir nyfiken.Tack herrn! Första bild-komplimangen under mina år på KS tror jag
Ja den är riktigt trevlig på alla sätt och vis tycker jag. Ingen high-end länk såklart men det har aldrig stört mig ändå vad gäller Seiko, är lite udda där. Ska jag skicka över den på låns så du får känna om det är investeringsläge?
Fasen vad tidigt Kalle startar hemma hos digExakt två månader till Kalle Anka!
Fulbelyst prototyp från Windup-mässanAlltid steget före hehe! Kool ju, även om jag själv har liiite svårt för den där ungdomliga "Wristmaster" loggan på tavlan
Se där ja Alltså, jag gillar vad jag ser också men når ändå inte hela vägen fram för att det ska kittla till ordentligt.Fulbelyst prototyp från Windup-mässan
Jag gillar den
Troligen inte, men det kommer bero på priset. Grisbillisch så ja.Se där ja Alltså, jag gillar vad jag ser också men når ändå inte hela vägen fram för att det ska kittla till ordentligt.
Halvklyschigt måhända men tror den hade tett sig bättre med mindre boett till att börja med...
Gillar du den såpass mycket att den kommer hamna på din handled?
Priset är alltså icke spikat?Troligen inte, men det kommer bero på priset. Grisbillisch så ja.