• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Börjar söndag med vintage och innebandycup för dottern… 🤓

Ett nytt glas på denna skulle nog göra den gott men misstänker det kostar mer än klockan gjorde 🙈
A26EAB89-CD3C-46EC-92EC-F2F3DCF76CE8.jpeg
 
Väldigt fin bild 🤌🏼
Fortfarande nöjd med denna dära?
Har alltid varit livrädd för soldrivna ekipage men börjar känna mig mogen för en omvärdering
Tack herrn! Första bild-komplimangen under mina år på KS tror jag ❤️

Ja den är riktigt trevlig på alla sätt och vis tycker jag. Ingen high-end länk såklart men det har aldrig stört mig ändå vad gäller Seiko, är lite udda där. Ska jag skicka över den på låns så du får känna om det är investeringsläge?
 
Tack herrn! Första bild-komplimangen under mina år på KS tror jag ❤️

Ja den är riktigt trevlig på alla sätt och vis tycker jag. Ingen high-end länk såklart men det har aldrig stört mig ändå vad gäller Seiko, är lite udda där. Ska jag skicka över den på låns så du får känna om det är investeringsläge?
Du är snäll men jag har så många klockor på ingång så hövvet håller på att sprängas. Hör inget annat än lovord om den där så det är klart man blir nyfiken.
Allt har sin tid osv 🙂
 
Tillbaka
Topp