Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Dämn!Den här lite turkosblåa färgen tror jag skulle matcha grymt.
Och jag som är en "sucker" för orange funderar allvarligt på att köpa ett 22 mm orange då jag har ett par ur som jag i så fall kan skifta mellan. Gillar nyansen "burned/dirty" orange. Detta var ju riktigt kul. Tack för tipset!Haha! Har faktiskt seriöst funderat på ett svart distressed canvas till den. Får se vid tillfälle när man har en slant över.
Kan annars rekommendera att kolla med @oddface Han är en riktig bandkonstnär
Har sett några olika gissningar också inklusive Nivada. Helt sjukt att det inte finns något dokumenterat men det gör iofs bara klockan än mer spännande på nåt vis
Solblekt orange var Snyggt! Vi får nog ta och beställa tycker jag. Lutar åt ett svart för min del som passar till det mesta
Är så tråkigt källkritisk, vet inte alls hur mycket sanning det ligger bakom eller om det "bara" är ett ihärdigt rykteScubapro 500 automatic | Xamlam Strap
Scubapro 500 automaticProfessional diver's watch,Manufactured by Nivada for the diving equipment manufacturer Scubapro,Some of these watches were in military equipment for the Italian and Swedish armiesProduced in 1978Automatic movement ETA 2784Revised, functional watch6 month warranty,Sold with...www.xamlam.com
Här ovan står det Nivada, sugen men för dyr tror jag. Inlägg skrivet med mikro på telefonhållararmen:
Ja, Nivada ligger ju närma till hands om dom inte själva kopierat.Scubapro 500 automatic | Xamlam Strap
Scubapro 500 automaticProfessional diver's watch,Manufactured by Nivada for the diving equipment manufacturer Scubapro,Some of these watches were in military equipment for the Italian and Swedish armiesProduced in 1978Automatic movement ETA 2784Revised, functional watch6 month warranty,Sold with...www.xamlam.com
Här ovan står det Nivada, sugen men för dyr tror jag. Inlägg skrivet med mikro på telefonhållararmen:
Snyggt! Pappas Certina hamnade hos mig för lite höstkläder. Propsade på att köra oranget helgen ut men han insisterade. Vem vet, kanske köper tillbaka den en vacker dag.Då var det fredag! Skål alla förkylda!
Tack kompis! Riktigt cool med GPS verk som ställer in sig två ggr per dag så man vet att den alltid går rätt. Gjord i Titan med Seikos hårda ythetsbehandling med en keramisk bezel för extra stryktålighet på den mest utsatta delen av boetten och så lätt så man glömmer bort att man har något på handleden. Har i vanliga fall svårt för lätta klockor men här är kvalitetskänslan så hög så avsaknaden av vikt blir en väldigt positiv upplevelse. Den klara antireflex behandlingen får glaset att "försvinna" i vissa vinklar, nästan så man vill sträcka sig efter visarna och index. Skit cool!Grattis, skitcool, ser GS skarp ut oxå..
”Pappas Certina får nytt band” är inte alls lika roligt att säga flera gånger i rad, som ”Pappa hänger upp hinkar i taket”. Men riktigt cool klocka!Snyggt! Pappas Certina hamnade hos mig för lite höstkläder. Propsade på att köra oranget helgen ut men han insisterade. Vem vet, kanske köper tillbaka den en vacker dag.
Grymt mycket vill-ha faktor på den där vilken referens är det?Tack kompis! Riktigt cool med GPS verk som ställer in sig två ggr per dag så man vet att den alltid går rätt. Gjord i Titan med Seikos hårda ythetsbehandling med en keramisk bezel för extra stryktålighet på den mest utsatta delen av boetten och så lätt så man glömmer bort att man har något på handleden. Har i vanliga fall svårt för lätta klockor men här är kvalitetskänslan så hög så avsaknaden av vikt blir en väldigt positiv upplevelse. Den klara antireflex behandlingen får glaset att "försvinna" i vissa vinklar, nästan då man vill sträcka sig efter visarna och index. Skit cool!
P.S. Jag vet, helt fel jacka för val av klocka men jag skulle på grabbens Hockey träning så jag behövde något varmt på mig
Grymt mycket vill-ha faktor på den där vilken referens är det?
Edit: Hittade! Ser jättefin ut, definitivt en kandidat för nästa inköp !
Snyggt! Pappas Certina hamnade hos mig för lite höstkläder. Propsade på att köra oranget helgen ut men han insisterade. Vem vet, kanske köper tillbaka den en vacker dag.
Absolut, ska nog mycket till om denna åker.En av de bättre Certina gjort senaste åren, svarta detaljerna på pushers är riktigt bra! Det mesta känns genomtänkt, till och med visarna fick vara lite ”roligare” än bara standard
Btw när det kommer till kronografer får man önska köplats på philipen
Absolut, ska nog mycket till om denna åker.
Jomenvisstserru!B-Y-T-E-S-L-Ö-R-D-A-G
LäckerJomenvisstserru!
Inte hänt så mycket sedan förra lördagen iofs, bytt boettlock till ett slimmat men det syns ju inte…
Aja, vi kör såklart denna lördagen också
Du sitter väl inte o skiterJomenvisstserru!
Inte hänt så mycket sedan förra lördagen iofs, bytt boettlock till ett slimmat men det syns ju inte…
Aja, vi kör såklart denna lördagen också
Kan du ge dig på att jag gjordeDu sitter väl inte o skiter
Man tackar man tackar!
Jag är säkert femtiotredje personen som säger det men.. kölapp tackSilent Service idag