Tack Det är ett grönt Isofrane.Riktigt nice, vad är gummibandet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack Det är ett grönt Isofrane.Riktigt nice, vad är gummibandet?
Är du säker på att den är keramisk? Tycker det ser ut som det lika gärna kunde vara aluminium. Snygg klocka iaf - och (för) dyr misstänker jag.Snygg men personligen inget fan av keramiska bezels. Jag tycker de ser billiga och tråkiga ut.
Måste fråga, är du slöjdlärare?Djungelvrål. Vilket namn.
Klocka och svepask!
Jag misstänker keramisk då de spårat ur siffror och markeringar som det brukar bli på keramiska. Men jag kan ha fel, helt klartÄr du säker på att den är keramisk? Tycker det ser ut som det lika gärna kunde vara aluminium. Snygg klocka iaf - och (för) dyr misstänker jag.
Är du säker på att den är keramisk? Tycker det ser ut som det lika gärna kunde vara aluminium. Snygg klocka iaf - och (för) dyr misstänker jag.
16500 ungefär alltså - det var faktiskt lägre än vad jag fruktade.
16500 ungefär alltså - det var faktiskt lägre än vad jag fruktade.
Ajdå, tänkte de hade någon inom EU-väg, men det ser ut som du har rätt tyvärr när man läser på deras site.Tyckte inte heller det var svindyrt även om den inte är direkt billig heller. Hade inte varit förvånad om det var 20-25 papp. Antar att moms tillkommer iof.
När jag inte extraknäcker som stuntman, ja! Vad tog du det på?Måste fråga, är du slöjdlärare?
Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall.När jag inte extraknäcker som stuntman, ja! Vad tog du det på?
Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall.
Med vänlig hälsning, Spånjesus (som min slöjdlärare i mellanstadiet kallades).
Ps. Jag är också slöjdlärare
Några jobbklockor för topic:
Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall.
Med vänlig hälsning, Spånjesus (som min slöjdlärare i mellanstadiet kallades).
Ps. Jag är också slöjdlärare
Några jobbklockor för topic:
Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.
Morgondagens:
Get a room
Smiths är bra skit!Var rädd att den här skulle vara topptung och för tjock för mig men icke! Håller kärleken i sig ligger min andra midsize dykare risigt till...
Den där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.
Morgondagens:
Get a room
-text-tv sid 199, Textning för hörselskadade-
populärmusik hörs i bakgrunden
Vi såg på varann, då vi vadade i damm
När vi möttes mellan hyvel och svarv
All min rädsla försvann, när du plåstra om min hand
Någonstans emellan hyvel och svarv
HahahhaDen där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.
Jag håller till i Skellefteå nu för tiden och har precis som du världens bästa jobb, för det mesta åtminstone.
Till alla er andra: vi älskar er också. Bara inte riktigt lika mycket. Ni är lite som det där barnet som råkade bli till mot väggen i en bajamaja på stadsfestivalen 2001 i valfri liten stad. Ingen ville egentligen ha er men det blev rätt bra till slut ändå.
Alla framtida slöjdlärarskämt mottages tacksamt.
Dagens:
När jag gick på mellanstadiet hade jag samma lärare i träslöjd som min far hade haft 25 år tidigare. Jag minns att pappa berättade att man på hans tid blev upptryckt mot en vägg om man kallade honom för Sören Sandpapper (hette Sandgren). Det visade sig att han hade samma modus operandi 25 år senare .
Dagens klocka, samt hemmagjort vardagsrumsbord för träslöjdstopic.
tänkte precis skriva samma.Hellre upptryckt mot väggen i slöjdsalen än i en bajamaja... kanske
Min träslöjd lärare Håkan Hård skulle visa nåt trix varpå han skar mig.. han var alltid lite extra snäll mot mig efter detNär jag gick på mellanstadiet hade jag samma lärare i träslöjd som min far hade haft 25 år tidigare. Jag minns att pappa berättade att man på hans tid blev upptryckt mot en vägg om man kallade honom för Sören Sandpapper (hette Sandgren). Det visade sig att han hade samma modus operandi 25 år senare .
Dagens klocka, samt hemmagjort vardagsrumsbord för träslöjdstopic.
Låter sjukt proffsigt! ”Jag ska bara trixa lite här med kniven va”Min träslöjd lärare Håkan Hård skulle visa nåt trix varpå han skar mig.. han var alltid lite extra snäll mot mig efter det
Dagens klocka, nåt självaste Håkan själv skulle kunnat bära upp
Hahaha ja riktigt rolig lirare, han var bra dock även om jag lite förträngt hur det där gick till… sen hade vi en annan som gick under namnet kurre, sjukt bra lärare gillade också fiske så vi fick tillverka wobblers och även löda roliga grejer man inte fick göra fören man gick i nian redan i fyran.. efter lektions tidLåter sjukt proffsigt! ”Jag ska bara trixa lite här med kniven va”
Stilren tysk! Inget tjafs.Plockar svamp med Archimede