• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Riktigt nice, vad är gummibandet?
Tack 😊 Det är ett grönt Isofrane.
ISOGRN_2400x.jpg
 
När jag inte extraknäcker som stuntman, ja! Vad tog du det på? 😅
Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall. 😂
Med vänlig hälsning, Spånjesus (som min slöjdlärare i mellanstadiet kallades).
Ps. Jag är också slöjdlärare 🙌

Några jobbklockor för topic:
8973E146-16AC-4FF7-A094-D1592BAE9AE2.jpeg
 
Senast ändrad:
Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall. 😂
Med vänlig hälsning, Spånjesus (som min slöjdlärare i mellanstadiet kallades).
Ps. Jag är också slöjdlärare 🙌

Några jobbklockor för topic:
8973E146-16AC-4FF7-A094-D1592BAE9AE2.jpeg
Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.

Morgondagens:
22D80EC9-A359-4A4A-BE80-BED56BB40B25.jpeg
 
Ingen aning. Det var bara en känsla jag fick. Fuck you fingret verkar du inte ha sågat av än i alla fall. 😂
Med vänlig hälsning, Spånjesus (som min slöjdlärare i mellanstadiet kallades).
Ps. Jag är också slöjdlärare 🙌

Några jobbklockor för topic:
8973E146-16AC-4FF7-A094-D1592BAE9AE2.jpeg

Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.

Morgondagens:
22D80EC9-A359-4A4A-BE80-BED56BB40B25.jpeg


Get a room ❤️ 😁
 
Nä?! Kul! Norröver om jag inte är ute och cyklar? Misstänkte att det i alla fall fanns intresse, kommer ihåg knivskaftet du postade.

Morgondagens:
22D80EC9-A359-4A4A-BE80-BED56BB40B25.jpeg
Den där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.

Jag håller till i Skellefteå nu för tiden och har precis som du världens bästa jobb, för det mesta åtminstone. :)

Till alla er andra: vi älskar er också. Bara inte riktigt lika mycket. Ni är lite som det där barnet som råkade bli till mot väggen i en bajamaja på stadsfestivalen 2001 i valfri liten stad. Ingen ville egentligen ha er men det blev rätt bra till slut ändå. :heart::heart::heart:

Alla framtida slöjdlärarskämt mottages tacksamt. :D

Dagens:
345076C7-20D1-4ACF-A017-BAD91E7E3D7A.jpeg
 
När jag gick på mellanstadiet hade jag samma lärare i träslöjd som min far hade haft 25 år tidigare. Jag minns att pappa berättade att man på hans tid blev upptryckt mot en vägg om man kallade honom för Sören Sandpapper (hette Sandgren). Det visade sig att han hade samma modus operandi 25 år senare 🙄.

Dagens klocka, samt hemmagjort vardagsrumsbord för träslöjdstopic.
IMG20221103104755.jpg
 

-text-tv sid 199, Textning för hörselskadade-

populärmusik hörs i bakgrunden

🎶
Vi såg på varann, då vi vadade i damm
När vi möttes mellan hyvel och svarv
All min rädsla försvann, när du plåstra om min hand
Någonstans emellan hyvel och svarv 🎶

Den där är riktigt bra. Hoppas själv på tillökning i Casio-lådan idag eller imorgon.

Jag håller till i Skellefteå nu för tiden och har precis som du världens bästa jobb, för det mesta åtminstone. :)

Till alla er andra: vi älskar er också. Bara inte riktigt lika mycket. Ni är lite som det där barnet som råkade bli till mot väggen i en bajamaja på stadsfestivalen 2001 i valfri liten stad. Ingen ville egentligen ha er men det blev rätt bra till slut ändå. :heart::heart::heart:

Alla framtida slöjdlärarskämt mottages tacksamt. :D

Dagens:
345076C7-20D1-4ACF-A017-BAD91E7E3D7A.jpeg
Hahahha

Mahahahah

MoahahshahahHhH😂😂😂😂

11717E2B-CB6E-4B04-A03B-14E2D253EBE5.png
 
När jag gick på mellanstadiet hade jag samma lärare i träslöjd som min far hade haft 25 år tidigare. Jag minns att pappa berättade att man på hans tid blev upptryckt mot en vägg om man kallade honom för Sören Sandpapper (hette Sandgren). Det visade sig att han hade samma modus operandi 25 år senare 🙄.

Dagens klocka, samt hemmagjort vardagsrumsbord för träslöjdstopic.
IMG20221103104755.jpg

Hellre upptryckt mot väggen i slöjdsalen än i en bajamaja... kanske 🤷‍♂️
 
När jag gick på mellanstadiet hade jag samma lärare i träslöjd som min far hade haft 25 år tidigare. Jag minns att pappa berättade att man på hans tid blev upptryckt mot en vägg om man kallade honom för Sören Sandpapper (hette Sandgren). Det visade sig att han hade samma modus operandi 25 år senare 🙄.

Dagens klocka, samt hemmagjort vardagsrumsbord för träslöjdstopic.
IMG20221103104755.jpg
Min träslöjd lärare Håkan Hård skulle visa nåt trix varpå han skar mig.. han var alltid lite extra snäll mot mig efter det🤷‍♂️
07D7F520-83FB-4B4D-8B4C-4818A4C0A0C5.jpeg

Dagens klocka, nåt självaste Håkan själv skulle kunnat bära upp
 
😂😂😂 Låter sjukt proffsigt! ”Jag ska bara trixa lite här med kniven va”
Hahaha ja riktigt rolig lirare, han var bra dock även om jag lite förträngt hur det där gick till… sen hade vi en annan som gick under namnet kurre, sjukt bra lärare gillade också fiske så vi fick tillverka wobblers och även löda roliga grejer man inte fick göra fören man gick i nian redan i fyran.. efter lektions tid 😍
6203EA37-3082-430B-8E4C-9494FA0BD825.jpeg
 
Vår slöjdlärare var sjuk och tydligen tyckte skolan att det var rimligt att en lärarassistent som inte alls hade någon slöjderfarenhet skulle ersätta honom på träslöjden. Slöjdlektionen blev väldigt kort då hon skulle hjälpa en elev att hyvla på den där massiva hyvelmaskinen (som jag inte vet vad den heter på riktigt 😊). Det slutade ganska snabbt med att hon körde handen i maskinen och fick åka till sjukhuset och vi andra fick gå hem. (Klarade sig dock med rejält köttsår)
 
Tillbaka
Topp