Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Villha den va riktigt bra.Rockar lite idag.
Denna damp ner hos mig idag, fantastiskt vad man kan få för runt 700:-
Som en smäck Mkt kul för lite pengarFick veckans första paket av bästa @KlockTotte och lite vanligt godis i paketet såklart, där har du en del o lära @Rizzie din glupska orm!
Va???? Jag la i tre kilo djungelvrål ju! Jävla PostNord som snott i så fallFick veckans första paket av bästa @KlockTotte och lite vanligt godis i paketet såklart, där har du en del o lära @Rizzie din glupska orm!
Mmmm DjungelvrålVa???? Jag la i tre kilo djungelvrål ju! Jävla PostNord som snott i så fall
Djungelvrål. Vilket namn.Mmmm Djungelvrål
Sweet! Gummi i läderimitation får vi hoppas!Fick veckans första paket av bästa @KlockTotte och lite vanligt godis i paketet såklart, där har du en del o lära @Rizzie din glupska orm!
Nej då! Handprotesen är andra handenSweet! Gummi i läderimitation får vi hoppas!
Något nytt in från bästa @Nilas
Borde kommit ihåg det efter tidigare affärer, men vi har exakt samma handledsmått... otroligt praktiskt... borde bli min primära kran
Snyggt, sitter perfekt .
Har i taktiskt syfte kört 39 mm några dagar så att klivet inte skulle bli så stort ner till 36 mm...
Kändes ändå väldigt liten när jag tog på den, men börjar redan vänja mej efter 1 timme
Om någon vecka så känns 40mm stort.
Sjukt snygg. Klickar alla mina boxar.C1 Bel Canto Limited Edition
Commerce Cloud Storefront Reference Architecturewww.christopherward.com
Chiming watch är det nya från Christopher Ward!
Snygg men personligen inget fan av keramiska bezels. Jag tycker de ser billiga och tråkiga ut.Vulcain (som återstartats nyligen) har nyheter på gång. Än så länge är storleken (38,3mm) den enda info som släppts. Ser lovande ut.
Riktigt nice, vad är gummibandet?En helt vanlig tisdag. Ha en fin dag alla