Började med hajen,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
@Nilas ser du skymten utav träskonGodmorgon nytt på armen idag G-Shock Bamford.
@Nilas ser du skymten utav träskon
Denna gillade jag! Har varit på span efter mikrodressare.C-03 Bill - Akrone
Édition Spéciale "Bill" de 100 pièces, réalisée en hommage à Yves Kerhervé n'est plus disponible. Boitier titane finition gun métal Lunette Bidirectionnelle 48 clics Insert de lunette en aluminium Verre saphir Fond ajouré de couleur silver Mouvement automatique Etanche 10ATM Bracelet nylon...www.akrone.fr
Fler franska ur som iaf jag vill köpa.
Får lite iMac x Tamagochi vibbarNy plast i skenet av en sänglampa. Gonatt.
Jag med.. fastnade för den vinröda. Bra pris, sett till spec. Får bevaka för att se ifall de kör ngt black friday erbjudande.Denna gillade jag! Har varit på span efter mikrodressare.
Köööööp!Denna gillade jag! Har varit på span efter mikrodressare.
Jag med.. fastnade för den vinröda. Bra pris, sett till spec. Får bevaka för att se ifall de kör ngt black friday erbjudande.
Sitter väl inte världens mest spännande urverk i, men måste säga att rotorn var riktigt lyckad! Liiiite dekoration på bryggorna också. Ska det envisas med glasbaksida så ska det iallafall vara nåt att se!Köööööp!
Gillar också dem, bra storlek och skön safir-bubbla på armen.
Fast du får ju lägga en miljon för att på riktigt få ett spännande urverk, på en dressare får det dugaSitter väl inte världens mest spännande urverk i, men måste säga att rotorn var riktigt lyckad! Liiiite dekoration på bryggorna också. Ska det envisas med glasbaksida så ska det iallafall vara nåt att se!
Snyggt med jubilee på denDagens...
När kommer Zelos!?Testar en Brew
Snart hoppas jag! Börjar bli otåligNär kommer Zelos!?
Najs! Har aldrig tänkt på att insertet är hakat in i bezeln.Tokblekte insert, blev rätt mysig
Graalklocka det därAtt sälja eller inte
AD Poseidon Limited
Tog du den på tratten?Utmanar mig själv på alla sätt idag!