Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Så bra! Kan inte sluta tänka på att ALLA band lär funka kalas...inte så vanligt om man säger såVAB. Då blir det lite bandbyte.
Nej det är riktigt trevligt faktisktSå bra! Kan inte sluta tänka på att ALLA band lär funka kalas...inte så vanligt om man säger så
Snyggt med det där bandet. Som vanligt finns en del ånger när man sålt något.
Klocksnack2022 ger 5%Stämmer! Tror vi erhållit nån slags rabatt också som jag inte kommer ihåg
Jag vet känslan. Än är ju inte affären riktigt låst om du förstår vad jag menarSnyggt med det där bandet. Som vanligt finns en del ånger när man sålt något.
Inte så värst soligt i mina kvarter men klocka kan man ha på sig ändå.
Tror inte jag haft en tunnare 200m-dykare någonsin, själva boetten typ 4mm (!), cirkus 7mm inklusive vridring å baklock
IWD Ocean Guide
Vad är det för gummi?Gott väder. En och sen en promenad.
Tur att det bara finns en, vem kan vara så korkad att köpa en sån där styggelse
Lånad bild. Första gången jag såg en ZRC i här i tråden (finns nog bara en?) föll den inte mig i smaken alls. Nu har jag svängt om även där och tycker nog fasen den är rätt fräck ändå. Märkligt det där!
Så ball! Har aldrig sett förut?Inte så värst soligt i mina kvarter men klocka kan man ha på sig ändå.
Tror inte jag haft en tunnare 200m-dykare någonsin, själva boetten typ 4mm (!), cirkus 7mm inklusive vridring å baklock
IWD Ocean Guide
javisst, högg som en kobra vettu Grymt kool, tack!Du som knep den från K&S? var där och försökte hugga på både den och Seiko Grey men var såld… Cool oavsett
Det är en olivpress, doh! ...nä den här ser man inte varje dag men inte desto mindre bra för detSå ball! Har aldrig sett förut?
Inbyggd citruspress för småcitrus är oxå sjukt behändigt.
javisst, högg som en kobra vettu Grymt kool, tack!
Du har tjing...men inte första tjing Återkommer såklart om det skulle bli aktuellt!Första tjing på den
Ja men för den pengen sjukt nice! Kom inte helt överens med seikon, föll lite på att visarna var vita och index kromade. Den kombon funka ej för mig
Tvärt om!Det är en olivpress, doh! ...nä den här ser man inte varje dag men inte desto mindre bra för det
Cannelloni MacaroniAha. Här har jag vart inaktiv som tusan. Men! En vän till mig som aldrig köpt klocka tidigare hörde av sig om tips och idag beställde han en Boldr Venture Green Dusk av @sekvens så på något sätt tycker jag att jag bidrar ändå.
Mascarpone Gigante il Secondo heter han! @303Cannelloni Macaroni
Det är ett enkelt silikon från Steeldive, men märkligt nog ingen dammsamlare samt faktiskt rätt skönt. Jag fick tre stycken i lika många färger då jag ifjol köpte min gula Tactical Frog (Doxa Homage) som kom på BoR-länk.Nån
Vad är det för gummi?
Ja jag tyckte att det var det! Jag har kollat på gummit men det står olika vad det för material så jag blir inte klok på’t! Ser fint ut i alla fall!Det är ett enkelt silikon från Steeldive, men märkligt nog ingen dammsamlare samt faktiskt rätt skönt. Jag fick tre stycken i lika många färger då jag ifjol köpte min gula Tactical Frog (Doxa Homage) som kom på BoR-länk.