frommywrist
Silver
Brygger den bra? ️Testar en Brew
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Brygger den bra? ️Testar en Brew
Exakt vad jag var ute efter.Får lite iMac x Tamagochi vibbar
fasen det där blev rätt ballt! bild från nån annan vinkel?Tokblekte insert, blev rätt mysig
Den var bra, 39 mm, är det samma som denna fast svart?Chronograph är inte riktigt min grej men den här gillar jag.
Vet inte men jag har haft en Baltic Aquascaphe och älskade den. Sugen på deras GMTNågon som vet vad boomen av franska klocktillverkare beror på?
Jag är riktigt sugen på den GMT som ligger på K&s. Inser dock att jag aldrig hade haft koll vilket klockslag GMT visaren pekar på samt vad det är för datumVet inte men jag har haft en Baltic Aquascaphe och älskade den. Sugen på deras GMT
Instämmer och jag vet inte om jag är sugen på det priset heller även om just den inte finns i många exJag är riktigt sugen på den GMT som ligger på K&s. Inser dock att jag aldrig hade haft koll vilket klockslag GMT visaren pekar på samt vad det är för datum
Har för mig att @v0n forskade lite om dom.Finns det någon i den här eminenta tråden som har klämt på eller t.o.m. äger/har ägt Isotope Hydrium?
vad har du för storlek på den?Tio över tio!
Himla fin den där ändå!Solen skiner!
Forskat o forskat, inte mer än att även jag tycker det är asballa klockorHar för mig att @v0n forskade lite om dom.
Det vet du!Himla fin den där ändå!
Hojta till när du är klar med den.
Är det den tyska ÅF:n som är medlem på KS?Forskat o forskat, inte mer än att även jag tycker det är asballa klockor
@Smooth Operator , är rätt säker på jag inte sett någon på forumet. @Chronofactum som är ÅF för märket vet säkert mer?
Jag säger köp, dom är asballaTrevligt ur till skapliga pengar och lite i den där "stealthiga" stilen jag för tillfället har snöat in på.
Stämmer! Tror vi erhållit nån slags rabatt också som jag inte kommer ihågÄr det den tyska ÅF:n som är medlem på KS?
Jag hittade uret på C24 och säljaren är Chronofactum i Tyskland.
Trevligt ur till skapliga pengar och lite i den där "stealthiga" stilen jag för tillfället har snöat in på.
Vet inte förutom att Covid hjälpt till, något att göra…Någon som vet vad boomen av franska klocktillverkare beror på?
Får man tillägga att fransmän alltid har gjort koolare klockor än andra?Vet inte förutom att Covid hjälpt till, något att göra…
Yema samarbetar med fabrikanter i närområdet in i Schweiz för att lyfta och utbilda så att traditionen behålls. Därav deras nya inhouse med mikrorotor som görs i samarbete med dessa fabrikanter.
Bra är det i alla fall. De är bra på design.