303
Basic
Tack bäste @Knäckehäxan ! Glömde i min iver att på ett korrekt sätt salutera er och ert outtröttliga engagemang att göra min plånbok tunn men arm tung.”Tack @Knäckehäxan för all hjälp osv osv”![]()
![Face blowing a kiss :kissing_heart: 😘](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f618.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tack bäste @Knäckehäxan ! Glömde i min iver att på ett korrekt sätt salutera er och ert outtröttliga engagemang att göra min plånbok tunn men arm tung.”Tack @Knäckehäxan för all hjälp osv osv”![]()
Välkommen ner i fördärvet då...igen (?)Tack bäste @Knäckehäxan ! Glömde i min iver att på ett korrekt sätt salutera er och ert outtröttliga engagemang att göra min plånbok tunn men arm tung.![]()
Tack @v0n ! Ja, själv är jag helt oskyldig. @Knäckehäxan drar ner mej i detta förtjusande träsk.Välkommen ner i fördärvet då...igen (?)
Skyll allt på Knäckis bara, inga problem!![]()
Jag ska göra mitt bästa!Tack bäste @Knäckehäxan ! Glömde i min iver att på ett korrekt sätt salutera er och ert outtröttliga engagemang att göra min plånbok tunn men arm tung.![]()
Jasså minsann, nu gaddar dom ihop sig.. Gamlingarna..Välkommen ner i fördärvet då...igen (?)
Skyll allt på Knäckis bara, inga problem!![]()
Bra mycket billigare än mitt inköpsprisSatan vilket fynd haha. Man kanske skulle kolla tratten lite oftare..
Härligt. At your service@sekvens Såg nyss att ni fått in Unimatic’s gummi med dlc hårdvara ( samt nato med dito spänne ). Tack o bock för att ni tog min önskan i beaktning. Blir en beställning vid löning.![]()
Va!? Trodde detta var en keeper. Är det Zelosen som puttat bort denna?Heads up
![]()
Allt har sin tid.Va!? Trodde detta var en keeper. Är det Zelosen som puttat bort denna?
Hej! Vad heter denna klocka och modell?Fan! Att fixa nya bakgrundsbilder till datorn under e-möten var ju ganska fiffigt!
![]()
Zelos Hammerhead Teal V3Hej! Vad heter denna klocka och modell?![]()
Som fan!!Tack för svaret! Grym
Grym!IWD idag på jobbet, kul se den i dagsljus med![]()
![]()
(för din del går det över, tummis!TGIF!
(Jaja, jag tjatar o envisas.. OWG på riktigt eller går det över??)
![]()
Det finns ett talesätt: "Det går över då du blir stor (i mening vuxen)". Men som de flesta i den här tråden så blir du förhoppningsvis aldrig vuxen gällande den här hobbyn, ty det är "boooring". Men OWG-syndromet går garanterat över!TGIF!
(Jaja, jag tjatar o envisas.. OWG på riktigt eller går det över??)
![]()
Gillar bandet. Här är en närbild på min soffa.Trevlig fredag gänget
![]()