Vadå allt försvar mot homager är ju ”köp en Seiko istället” menar du att de plankar med
rätt trevliga de där, haft x antal själv![]()
Skillnaden är att seiko inte har ställt in kopiatorn på 95% som Pagani så rekommenderar verkligen Seikos homager
![Beaming face with smiling eyes :grin: 😁](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f601.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vadå allt försvar mot homager är ju ”köp en Seiko istället” menar du att de plankar med
rätt trevliga de där, haft x antal själv![]()
Det är det. Jag tycker inte nödvändigtvis deras retail-priser är befogade, men man kunde köpa catalinan till ett högst skäligt pris när den släpptes. Var rätt stor skillnad, ny idag ligger den väl på runt 7000 men kampanjerna låg närmre 4000.Malm alltså, bra grejer!
Det är det. Jag tycker inte nödvändigtvis deras retail-priser är befogade, men man kunde köpa catalinan till ett högst skäligt pris när den släpptes. Var rätt stor skillnad, ny idag ligger den väl på runt 7000 men kampanjerna låg närmre 4000.
Samma här, köpte min begagnad av eminenta @Islay och i den prisklassen är det svårslagethåller med, jag gav 2.5k för min begagnad och var ju bättre än långt mkt annat. Fanns inget klaga på mer än att vi inte helt klicka estetiskt(men saknar den ibland)
Jag håller medMan kan aldrig gå fel med en seiko
Vad är det för armband du har på den - ascoolt!!!143an idag.
![]()
Barton Bääänds canvasVad är det för armband du har på den - ascoolt!!!
Jag har ju kvar en Catalina och den kommer ochså vara en keeper. Mycket behaglig för relativt liten peng som sagt.Samma här, köpte min begagnad av eminenta @Islay och i den prisklassen är det svårslaget
Enda jag saknar är lite större pushers men klockan är ändå en keeper.
Denna gillade jag. Bra pris, vettig strl (40,5mm) samt true GMT. Limiterad till 999 så gäller att inte vänta för länge.
Hodinkee
![]()
Fick en stark känsla av FOMO. Lyckades dock hejda mig. Blir inget köp för min del då jag har en icke så jätte affordable GMT på väg in Black Bay ProKö
(Snälla)
FYI Black Week är igång... dessa gick snabbt, bara 1 kvar!Gissa vad som hänt?
![]()
Ping...kö på den ocksåFick en stark känsla av FOMO. Lyckades dock hejda mig. Blir inget köp för min del då jag har en icke så jätte affordable GMT på väg in Black Bay Pro
Hade varit roligt om det hamnar någon på ks.
Den var ju faen ruskigt bra!Ping...kö på den ocksåden ser vi fram emot att få se.
Gissar att de redan sålt slut. Det jag alltid tänker på när jag tittar på klockor hos Hodinkee är att skatten tillkommer där och sen svensk tull. Eller har jag fel?Denna gillade jag. Bra pris, vettig strl (40,5mm) samt true GMT. Limiterad till 999 så gäller att inte vänta för länge.
Hodinkee
![]()