Rooster91
Silver
Sitter och är lite småsugen på att testa en sån, känns som en bra vardagsklocka? Är det 38mm?Provade lite annat under dagen men denna åkte minsann på igen.
![]()
Skulle ersätta denna gamla beater
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sitter och är lite småsugen på att testa en sån, känns som en bra vardagsklocka? Är det 38mm?Provade lite annat under dagen men denna åkte minsann på igen.
![]()
Sitter och är lite småsugen på att testa en sån, känns som en bra vardagsklocka? Är det 38mm?
Skulle ersätta denna gamla beater
![]()
Vilken färgkombination gillar du mest då?Den är grym men har haft både 149 och 187 innan med.
Svårt val mellan 149 och 143.Vilken färgkombination gillar du mest då?
Min idag.![]()
Två fina båda tvåSvårt val mellan 149 och 143.
Diggar verkligen den där udda tingesten. Den får du gärna sälja till undertecknad nångångSkål på er mikrogalningar!
![]()
Haha, visst är den tuff! Jag sätter dig på listan, men det är en av mina favoriter så bli inte besviken om det visar sig att den aldrig säljs till någon.Diggar verkligen den där udda tingesten. Den får du gärna sälja till undertecknad nångång![]()
Roterar timskivan tillsammans med visaren?Haha, visst är den tuff! Jag sätter dig på listan, men det är en av mina favoriter så bli inte besviken om det visar sig att den aldrig säljs till någon.
Fin kniv! Har samma i fickan.Seiko och kniv
![]()
Yes. Timskivan roterar ett "steg" när minutvisaren roterar ett helt varv. Timmen visas alltså i det lilla fönstret på minutvisaren.Roterar timskivan tillsammans med visaren?
Köpte en homage,
![]()