Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hold your horses nu!Skulle kunna bli owg med denna.
![]()
Den översta Superman destroMycket kul från Yema nu
![]()
Bli riktigt sugen, den tavlan.
Testing testing:
![]()
Annat:
Chrono med bidirectional bezel, bara en sån sak för att tajma tvättmaskinen!
![]()
![]()
Jag vet…tavlan.Den översta Superman destro.
Jag vet…tavlan.
Fin homage till den här gamla tavlan
![]()
Håller med, timmarkörerna var bättre förr, men som en tribute med en touch av det nya får den sammantagetNja, tim-markörerna vinner med hästlängder på vintage modellen. Fast tavlan VAR snygg på den nya.
Squale Black Week DealsIkväll 21.30
Får la F5:a på denna då
![]()
Squale 1521 Ocean Mesh | Auktoriserad Återförsäljare Sekvens.com
“1521” är Squales ikoniska kollektion, namnet kommer från den ursprungliga produktionsreferens som Von Büren gav sin unika boett redan på 1960-talet.www.sekvens.com
Tänk hysterin när Zacke hade 25%Får la F5:a på denna då
![]()
“1521” är Squales ikoniska kollektion, namnet kommer från den ursprungliga produktionsreferens som Von Büren gav sin unika boett redan på 1960-talet.www.sekvens.com
Tänk hysterin när Zacke hade 25%
Nej men klockorna hamna på ungefär 7,5 efter rabatt.Borde ha slagit till då, var la 25% på typ 7.5 tkr?
Nej men klockorna hamna på ungefär 7,5 efter rabatt.
Blev det något köp? Bra pris på båda denna och den svarta på läder.Får la F5:a på denna då
![]()
Blev det något köp? Bra pris på båda denna och den svarta på läder.![]()
500 dollares minus 25 med en kod.
Lite dålig WR, endast 110mm. Duger dock gott åt oss skrivbordsdykare500 dollares minus 25 med en kod.
Ja WRen är väl ett inside joke i 40n20-podden också. Men ja duger nog för de flestaLite dålig WR, endast 110mm. Duger dock gott åt oss skrivbordsdykare
![]()
Haha, känner igen mig i det där.Det var ett bra pris! Bangade dock då jag har köpt på mig för mycket på sista tiden och börjar bli lite äcklad![]()
Haha, känner igen mig i det där.Någon här borde i alla fall knipa dem!