• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Nu är det snart tre år sedan dessa började landa hos sina ursprungsägare. Förväntningarna var höga och stämningen i pm-tråden fantastisk! Vilken rolig resa det var hörni :) För egen del kom min samma dag som jag "gick upp" med min kandidatuppsats och har således en garanterad plats i lådan för all framtid som examenspresent till mig själv. Dippen är fortfarande total för mig gällande klockor bortsett G-shock av praktiska skäl, men just idag fick jag feeling att ta på mig analogt :) Snart dags att ge sig ut i halkan och köra ett gäng mil. Håller tummarna att folk lyckas hålla sig på vägen, mest för deras egen skull, men också lite för att jag vill komma fram i tid 😅 Trevlig helg madafakas!
IMG20221210092414.jpg
 
Vad tycker folket om Zelos? Såg dessa Spearfish GMT som jag blev riktigt jäkla sugen på, främst den med metorittavla 💫 40mm exkl krona, 13mm hög, 47mm lug-to-lug.

Visst tillkommer det tull på dem? Lång leveranstid?
Vad har ni för erfarenhet av deras 1200HV hardening coating?
8A574786-0DC8-4F7A-AFE3-0A913B19353B.jpeg
4E8426D7-DE58-41A2-8BE5-6317D464CB07.jpeg
Tull på klockor är ju bara 8 spänn så just den kostnaden behöver ju inte vara avgörande. Moms däremot…..
 
Nu är det snart tre år sedan dessa började landa hos sina ursprungsägare. Förväntningarna var höga och stämningen i pm-tråden fantastisk! Vilken rolig resa det var hörni :) För egen del kom min samma dag som jag "gick upp" med min kandidatuppsats och har således en garanterad plats i lådan för all framtid som examenspresent till mig själv. Dippen är fortfarande total för mig gällande klockor bortsett G-shock av praktiska skäl, men just idag fick jag feeling att ta på mig analogt :) Snart dags att ge sig ut i halkan och köra ett gäng mil. Håller tummarna att folk lyckas hålla sig på vägen, mest för deras egen skull, men också lite för att jag vill komma fram i tid 😅 Trevlig helg madafakas!
IMG20221210092414.jpg
Grym bild och kör försiktigt.
 
Nu är det snart tre år sedan dessa började landa hos sina ursprungsägare. Förväntningarna var höga och stämningen i pm-tråden fantastisk! Vilken rolig resa det var hörni :) För egen del kom min samma dag som jag "gick upp" med min kandidatuppsats och har således en garanterad plats i lådan för all framtid som examenspresent till mig själv. Dippen är fortfarande total för mig gällande klockor bortsett G-shock av praktiska skäl, men just idag fick jag feeling att ta på mig analogt :) Snart dags att ge sig ut i halkan och köra ett gäng mil. Håller tummarna att folk lyckas hålla sig på vägen, mest för deras egen skull, men också lite för att jag vill komma fram i tid 😅 Trevlig helg madafakas!
IMG20221210092414.jpg
Yes det var lite pyssel, kul pyssel, shit, 3 år, tiden går snabbt..
 
Pierre Lannier. Vet inte vad modeller heter, men riktigt läcker o sliten. Har inte band med, så jag satte på ett schysst canvas..
Den kanske oxo ska gå? Har mest blivit liggande.. intresserad?

Ping @Baconpower
 
Senast ändrad:
Tillbaka
Topp