Ja, den är rätt tjusig. Men attans bra den!Goldeneye, den är fin! Jag ska känna eftermen tror det lutar åt nåt billigare, den är lite för fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, den är rätt tjusig. Men attans bra den!Goldeneye, den är fin! Jag ska känna eftermen tror det lutar åt nåt billigare, den är lite för fin
Tveksam på den, men tack för förslagenPierre Lannier. Vet inte vad modeller heter, men riktigt läcker o sliten. Har inte band med, så jag satte på ett schysst canvas..
Den kanske oxo ska gå? Har mest blivit liggande.. intresserad?
Var jag som svarade lite fel.. det var ju @Baconpower som undrade om den..Tveksam på den, men tack för förslagen![]()
Glycine combat sub quartz (hur fan stavar man det egentligen?) ska vara bra har jag hört och borde väl ligga däromkring
Ligger en Orient Mako på köp och sälj som jag tycker ser väldigt trevlig ut för pengarna.Tveksam på den, men tack för förslagen![]()
Har ett problem där, fick hem en orient mako gen 1 tidigare i veckanLigger en Orient Mako på köp och sälj som jag tycker ser väldigt trevlig ut för pengarna.
Den här kanske?Har ett problem där, fick hem en orient mako gen 1 tidigare i veckansom jag känner att jag vill byta ut mot en nyare antingen mako 2 eller 3 kamasu? Men kan inte bestämma mig.
Lite därför jag är här, skanna innan jag bestämmer mig. Antagligen borde jag köpa någon adhd medicin..
Haha, känner igen mig lite för väl. Kan ju passa på att tipsa om en sån här också. Den hann jag ha i två dagar innan jag råkade byta bort denHar ett problem där, fick hem en orient mako gen 1 tidigare i veckansom jag känner att jag vill byta ut mot en nyare antingen mako 2 eller 3 kamasu? Men kan inte bestämma mig.
Lite därför jag är här, skanna innan jag bestämmer mig. Antagligen borde jag köpa någon adhd medicin..
Den där är fin!Haha, känner igen mig lite för väl. Kan ju passa på att tipsa om en sån här också. Den hann jag ha i två dagar innan jag råkade byta bort denMen kul på väldigt liten budget.
![]()
Har ett problem där, fick hem en orient mako gen 1 tidigare i veckansom jag känner att jag vill byta ut mot en nyare antingen mako 2 eller 3 kamasu? Men kan inte bestämma mig.
Den här gillar jag. Lite samma känsla.Såg den här på Tradera. Tycker jag va fin!
![]()
Nyskick. Phoibos dykarklocka med box etc.
Utropspris: 1 kr. Typ: Auktion. Slutar: 2022-12-11 22:07:47. Köp & sälj begagnade & oanvända Quartzklockor på Tradera.www.tradera.com
Den där var läcker!Den här gillar jag. Lite samma känsla.![]()
phoibos florerar i överflöd på Facebook. Deras supercompressor är lite kul.
Visst!Den där var läcker!![]()
Kostar en sån?
Såldes här på KoS för 1,9. V att nära men slog aldrig till.Kostar en sån?
Kollat isläget varje dag som väl alla gör? Hade äntligen lagt sig lite så man kan utöva "riktig" vinterdykning inom kort, dvs under isen
![]()
Vad är det för urverk i denna? Såg riktigt trevlig ut med patineringenSista minuten på byteslördag!
Säljes till förmånligt pris
![]()
Den är faktiskt rätt schyst, speciellt med tanke på priset.Vad är det för urverk i denna? Såg riktigt trevlig ut med patineringen![]()
DmPierre Lannier. Vet inte vad modeller heter, men riktigt läcker o sliten. Har inte band med, så jag satte på ett schysst canvas..
Den kanske oxo ska gå? Har mest blivit liggande.. intresserad?
Ping @Baconpower
Inte så konstigt att det trendar egentligen. Skindiver är ju en ganska perfekt kompromiss, superbekväm bärbar boett i storlek som passar alla, vattentålig utan att vara tjock klumpdykare, oändliga tavel/visar-varianter som gör att man kan skapa olika uttryck. Enda nackdelen egentligen att de alltid ser pissiga ut med länk pga den raka kanten mellan bandhornenFortfarande på ett tidigt planeringsstadium, men det ser lovande ut. Skin divers verkar var en den nya trenden. Vissa likheter finns det ju med en annan re-issue från Glashutte Seaq. Pris och kvalitet/finish lär dock vara på en lite lägre nivå.
Airan Sous-Marine.
![]()
![]()
![]()
Om det är ofrivilligt ja, absolutSånt jäkla mardrömsmaterial att dyka under is.
Kanske frågat dig redan på FB men för att vara säker skickar jag ett pm.![]()
God morgon tråd!
Hoppas ni får en underbar lördag och att Kaffet smakar extra bra idag.
Byteslördag? Jajjemen, Blu Hole anmäler sig för headsup. PM osv! Hashtag!
Och låt oss inte glömma varför man en gång i tiden tog fram skindivers. Ett billigare alternativ för den stora massan som höll på med den nya stora flugan sportdykning.Inte så konstigt att det trendar egentligen. Skindiver är ju en ganska perfekt kompromiss, superbekväm bärbar boett i storlek som passar alla, vattentålig utan att vara tjock klumpdykare, oändliga tavel/visar-varianter som gör att man kan skapa olika uttryck. Enda nackdelen egentligen att de alltid ser pissiga ut med länk pga den raka kanten mellan bandhornen
Har inte FB, men pma på!Kanske frågat dig redan på FB men för att vara säker skickar jag ett pm.
Jag hade (kanske har kvar i gömmorna) en helsvart analog Lorus på 80-talet som jag var väldigt förtjust i. Och i actionrullen The November Man bar Pierce Brosnan en Lorus kronograf.Om det är ofrivilligt ja, absolut
Ultralätt liten rackare idag. Vet inte så mycket om Lorus mer än att det är/var förbaskat underskattade budgetSeikos för den australiensiska marknaden ända sen början 80-talet nånting. "Meh, vilket okreddigt märke" tänker nån (?)...som om det skulle vara nåt dåligt säger jag då
![]()