Tog du vulgo?Hjälp, jag vet inte vad vulgo är???
...fånig fråga, klart du gjorde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tog du vulgo?Hjälp, jag vet inte vad vulgo är???
Våga lite?Tog du vulgo?
...fånig fråga, klart du gjorde
Luktar Serious Watches lång vägHann med en sista för i år, årets julklapp.....
Mycket observantLuktar Serious Watches lång väg
Vilken fullträffMycket observant
Låt mig presentera Boldr Odyssey Bronze Slate Grey!
Jag kunde inte beskrivit det bättre själv, bär otroligt bra på mina 18cm för att ha dom proportionerna! Har avvaktat tidigare då jag varit rädd att den skulle bära för stort men kan bara konstatera att den är grymt bra och bär exakt så som en stor bauta Bronzo skall bära, precis som en Panna Bronzo!Vilken fullträff
Fasen, den här pratade ju vi om för någon vecka sedan @thewordfox! Riktigt snygg, den där förtjänar ju ett mustigt canvasMycket observant
Haha, japp! Det är en fantastiskt fin klocka! Ett tjockt canvas på den där hade varitFasen, den här pratade ju vi om för någon vecka sedan @thewordfox! Riktigt snygg, den där förtjänar ju ett mustigt canvas
Det gör den säkert men jag tycker ju att den är så fenomenalt bra med det passade Drubber bandet, avsmakar en karamell Latte på Vilnius flygplats efter bagage claimFasen, den här pratade ju vi om för någon vecka sedan @thewordfox! Riktigt snygg, den där förtjänar ju ett mustigt canvas
Jahaja, så du ska komma här och få bestämma över din egna klocka?Det gör den säkert men jag tycker ju att den är så fenomenalt bra med det passade Drubber bandet, avsmakar en karamell Latte på Vilnius flygplats efter bagage claim
Najs, saknar Vilnius, åker nog dit i vår. God jul till er och hoppas ni får det fint och vintrigt!Det gör den säkert men jag tycker ju att den är så fenomenalt bra med det passade Drubber bandet, avsmakar en karamell Latte på Vilnius flygplats efter bagage claim
Imponerande du saknar dock en BalticNajs, saknar Vilnius, åker nog dit i vår.
Dagens affordable.
Shit, jag kör ganska mycket franskt
Imponerande du saknar dock en Baltic
Var en av de snyggaste klockor jag sett på länge!Det gör den säkert men jag tycker ju att den är så fenomenalt bra med det passade Drubber bandet, avsmakar en karamell Latte på Vilnius flygplats efter bagage claim
Tackar, dom är faktiskt ganska pricy om man endast ser till urverk och kostar strax under 7tkr med ett NH35 vilket förmodligen kommer avskräcka de flesta och gjorde även mig lite tveksam till en början, men nu när jag har den i hand så kan jag med gott samvete gå i god för den. Finishen på boetten och kavlitén överlag är riktigt hög, framförallt känslan i bezeln tycker jag är riktigt bra med distinkta klick utan någon som helst antydan till spel eller annat glapp, även tavlan med 3d lumicast markörerna är riktigt bra och sist men inte minst Boldrs egna Drubber band som är fenomenalt och dom tar dryga tusenlappen för om du köper det separat.Var en av de snyggaste klockor jag sett på länge!
Får man fråga vad en sådan kostar?
SnyggtMycket observant
GrattisJulklappsöppning?! Redan?!
Japp Från självaste Tomten med
Vilken klocka
Tack @v0n för möjligheten att få ha denna i min ägo
Tack så mycketGrattis
Där satt den som en smällkaramell ja, bam!Julklappsöppning?! Redan?!
Japp Från självaste Tomten med
Vilken klocka
Tack @v0n för möjligheten att få ha denna i min ägo
Ja något rätt måste vi gjort Sitter som gjuten! Länken blir bara skönare och skönareDär satt den som en smällkaramell ja, bam!
Lustigt sammanträffande, tomten var här också med några tickande (nåja) paket. Får återkomma med innehållet men JÄrnspikar vilka fina grejer.
Va snälla vi måste ha varit i år?