Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad är detta?Godmorgon!
Ser ut som Liw watchVad är detta?
Liv Moondust, Crater Grey.Vad är detta?
Stockholm!Vad är detta?
Haha just ja!Stockholm!
Men hur går det med Vulgo?,?
Från tratten? Är isåfall exemplaret som vandrat runt här i tråden både hos mig @KlockTotte mfl.Ny klocka idag Vratislavia
Får du inte napp innan jul så kan jag titta i min bandlåda då jag kommer hem efter jul. Tror att där finns några alternativ. B.t.w..., snyggt ur!Efter ett år i botten på klocklådan är denna äntligen reparerad och servad!
Älskar utseendet på den..
Tyvärr känner jag att 44mm är lite väl stort för min lilla arm..
Men kör på ett tag å ser om jag vänjer mig!
Tycker faktiskt det gröna armbandet passade riktigt bra!
Söker dock ett brunt läderarmband i 22mm om någon har ett de vill sälja?
Jaha! Det var…en klocka…!Haha just ja!
Denna är vulgo:
Jag vacklar lite i hur jag vill göra med den..
Men skulle du vara sugen så kan vi säkert lösa något?
Fin men för grande för en annanHaha just ja!
Denna är vulgo:
Jag vacklar lite i hur jag vill göra med den..
Men skulle du vara sugen så kan vi säkert lösa något?
Riktigt clean, koppar/bronze eller pvc?
Ljuvlig kvartsare. Om du någon gång får för dig att flippa så är jag intresserad.Nu börjar det närma sig
Ja den är riktigt speciell och trevlig Noterar dettaLjuvlig kvartsare. Om du någon gång får för dig att flippa så är jag intresserad.
Jäkla fin dendära.Önskar er god natt med en bild jag kallar
Lume & Tops
Tackar! Det är en Boldr Odyssey Bronze Slate Grey och som namnet kanske avslöjar i solitt brons, tror den väger in runt 180gr på gummibandetRiktigt clean, koppar/bronze eller pvc?
Det uret är ljuvligt och toppat med ett band från @SpaceAce så är det världsklass!Nästan glömt hur bra den här är..
Godnatt tråden
Blev en tur till skogen med skrället i söndags. Riktig fimbulvinter i Halland med 30cm snö för en gångs skull. Vi passade även på att ha årets jullunch vilket var riktigt härligt!
Mer julkortskänsla än så här blir det väl inte?