• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

rickards

Guld
2-Faktor
Heads up pga lite damp.

PXL_20221220_112920459.jpg
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Seriouswatches - har vi någon forum-rabatt där tro?
Inte vad jag vet, men får en Nyhetsbrevrabatt på 10% (tror jag). Sen är de rätt resonabla om man kontaktar deras kundservice med ett specifikt önskemål. Jag har köpt 4-5 ur där och de har alltid varit otroligt tillmötesgående gällande specifika önskemål. Sedan är det Weltklasse på deras leveranstider, ofta under 24 timmar om man placerar ordern innan lunch.
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Tack! Ska man ens se klockan i Mordors vatten är vit tavla inte så tokigt. Fast sånt där behöver ju inte jetsetare som dig tänka på förstås 😎
Klockan ser jag nog. Värre med vad tiden är då jag lätt toxiderad glider omkring i tillvaron som "Den Gamle Sengångaren" jag nu är. Ett epitet som du härliga människa en gång tillskrev mig och som jag anammat fullt ut.
 

v0n

Pandion
2-Faktor
Klockan ser jag nog. Värre med vad tiden är då jag lätt toxiderad glider omkring i tillvaron som "Den Gamle Sengångaren" man nu är. Ett epitet som du härliga människa en gång tillskrev mig och som jag fullt ut anammat.
Har jag sagt det, guuu va taskigt :sorry:
Blir det mycket boule med andra sengångare där nere på antikhyllan, eller vad gör man på dagarna egentligen? 😘
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Har jag sagt det, guuu va taskigt :sorry:
Blir det mycket boule med andra sengångare där nere på antikhyllan, eller vad gör man på dagarna egentligen? 😘
Nja..., boule blir det inte, mest sportdrycken som hör till boule så efter en flock pilsner, några stänk cava och lite rötjut så är denne snart klar att ta av Beppesmulan från hövvet och vila det senare på kudden. Ja, jag är kaxig nog att köra utan nattmössa. Ja, jag vet..., extremt vårdslöst!
20221220_205642.jpg
 

v0n

Pandion
2-Faktor
Nja..., boule blir det inte, mest sportdrycken som hör till boule så efter en flock pilsner, några stänk cava och lite rötjut så är denne snart klar att ta av Beppesmulan från hövvet och vila det senare på kudden. Ja, jag är kaxig nog att köra utan nattmössa. Ja, jag vet..., extremt vårdslöst!
20221220_205642.jpg
Det är en dag i morgon också (eller?), men det ska du inte behöva tänka på nu heller 🥳🥳🥳
 

Baramats

Guld
2-Faktor
De passar BÄST på gummi, helt ärligt. När jag bär Horloscaphe på gymmet blir gymbrudarna avis för alla kollar in min klocka! Sanning. (I alla fall glor jag på min klocka via spegeln).

Jag gillar lumen, den är inte för grön utan mer vit-aktig, inte alls sådär äckligt C5-grön som jag blivit allergisk för på senare tid.

Jag får väl håva fram kameran.
 
Senast ändrad:

v0n

Pandion
2-Faktor
De passar BÄST på gummi, helt ärligt. När jag bär Horloscaphe på gymmet blir gymbrudarna avis för alla kollar in min klocka! Sanning. (I alla fall glor jag på min klocka via spegeln).

Jag får väl håva fram kameran.
Ja, knäpp gärna några bilder nästa gång du gymmar 👍🏼
(på klockan givetvis era pervos, skärpning!)
 
Topp