Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Är nån sugen så skicka ett pm. Annonsen raderades skoningslöst pga avsaknad av returpolicyHeads up pga lite damp.
Inte vad jag vet, men får en Nyhetsbrevrabatt på 10% (tror jag). Sen är de rätt resonabla om man kontaktar deras kundservice med ett specifikt önskemål. Jag har köpt 4-5 ur där och de har alltid varit otroligt tillmötesgående gällande specifika önskemål. Sedan är det Weltklasse på deras leveranstider, ofta under 24 timmar om man placerar ordern innan lunch.Seriouswatches - har vi någon forum-rabatt där tro?
Tack! Ska man ens se klockan i Mordors vatten är vit tavla inte så tokigt. Fast sånt där behöver ju inte jetsetare som dig tänka på förståsSnöggt!
Klockan ser jag nog. Värre med vad tiden är då jag lätt toxiderad glider omkring i tillvaron som "Den Gamle Sengångaren" jag nu är. Ett epitet som du härliga människa en gång tillskrev mig och som jag anammat fullt ut.Tack! Ska man ens se klockan i Mordors vatten är vit tavla inte så tokigt. Fast sånt där behöver ju inte jetsetare som dig tänka på förstås
Otroligt bra den där! Jag lurar fortfarande på Deep Black!
Deep Black är grym! Höll på att bli den istället för denna faktiskt.Otroligt bra den där! Jag lurar fortfarande på Deep Black!
Har jag sagt det, guuu va taskigtKlockan ser jag nog. Värre med vad tiden är då jag lätt toxiderad glider omkring i tillvaron som "Den Gamle Sengångaren" man nu är. Ett epitet som du härliga människa en gång tillskrev mig och som jag fullt ut anammat.
Nja..., boule blir det inte, mest sportdrycken som hör till boule så efter en flock pilsner, några stänk cava och lite rötjut så är denne snart klar att ta av Beppesmulan från hövvet och vila det senare på kudden. Ja, jag är kaxig nog att köra utan nattmössa. Ja, jag vet..., extremt vårdslöst!Har jag sagt det, guuu va taskigt
Blir det mycket boule med andra sengångare där nere på antikhyllan, eller vad gör man på dagarna egentligen?
Det är en dag i morgon också (eller?), men det ska du inte behöva tänka på nu heller
Dök på dessa på nätet. Återigen ett lyft gammalt brand. Dessa säljs nu ut på Jomashop. Under 900$ för schweizisk automatisk Kronograf är inte kattskit.
Jäklar i gatan vad frän på kanvas . Kanske skulle låta Steveo sy upp ett i 23mm till min LIV. Även om jag tycker originalbanden håller hög kvalité.Godmorgon!
Ja, gillar den på canvas! I mitt fall från bäste @SpaceAce .Jäklar i gatan vad frän på kanvas . Kanske skulle låta Steveo sy upp ett i 23mm till min LIV. Även om jag tycker originalbanden håller hög kvalité.
Tack . Den har dessvärre fått alldeles för lite handledstid. Får bli ändring på det.Ja, gillar den på canvas! I mitt fall från bäste @SpaceAce .
Snyggt ur!
Mathey Tissot. Inget samband med märket Tissot om jag minns rätt.Vad är det för märke?
Nej, inget samband med Tissot. De gjorde i flera år rätt trista och lågkvalitativa "homager" till bl.a. Submariner, men de här kronograferna såg faktiskt rätt trevliga ut.Mathey Tissot. Inget samband med märket Tissot om jag minns rätt.
Nöjd med Horloscapherna? Hur funkar de på gummi? Och är lumen väldigt grön? Ser inte ut så på dina bilder. Bjussa på lite mer bilder på dem?Najs, saknar Vilnius, åker nog dit i vår. God jul till er och hoppas ni får det fint och vintrigt!
Dagens affordable.
Shit, jag kör ganska mycket franskt
Ja, knäpp gärna några bilder nästa gång du gymmarDe passar BÄST på gummi, helt ärligt. När jag bär Horloscaphe på gymmet blir gymbrudarna avis för alla kollar in min klocka! Sanning. (I alla fall glor jag på min klocka via spegeln).
Jag får väl håva fram kameran.
Absolut, får försöka hitta ett hörn där jag får vara ifred bara.Ja, knäpp gärna några bilder nästa gång du gymmar
(på klockan givetvis era pervos, skärpning!)