• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Det går i alla fall bra att baka pizza med denna, det är testat nu! :D
PSX_20190525_182320.jpg
Den där var ju riktigt snygg! Lite härlig feeling och finish. Dyra?
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Den där var ju riktigt snygg! Lite härlig feeling och finish. Dyra?
Ja, den är riktigt trevlig och kostar one million dollars! :greedy: Kan också vara $245, kommer inte ihåg vilket. Den är dock inte min utan bara lånad i en passaround som pågår i den här tråden. :) För pengarna så tycker jag att det är riktigt bra finish. Kolla lite längre bak i tråden för bättre bilder.
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Ja, den är riktigt trevlig och kostar one million dollars! :greedy: Kan också vara $245, kommer inte ihåg vilket. Den är dock inte min utan bara lånad i en passaround som pågår i den här tråden. :) För pengarna så tycker jag att det är riktigt bra finish. Kolla lite längre bak i tråden för bättre bilder.
Måste ju vara one million dollares ;)
Får ta och kika tillbaka i tråden, den var riktigt rolig och härlig formgivning utan att trampa på någon annan design.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Måste ju vara one million dollares ;)
Får ta och kika tillbaka i tråden, den var riktigt rolig och härlig formgivning utan att trampa på någon annan design.
Ja, det är mest troligt... :p Designen är ju helt klart inspirerad av en viss Genta men det är verkligen inte en kopia. Jag gillar den riktigt mycket. :)
 

Heinrich.a

Rolex
2-Faktor
Ja, det är mest troligt... :p Designen är ju helt klart inspirerad av en viss Genta men det är verkligen inte en kopia. Jag gillar den riktigt mycket. :)
Ja, men man har ju sett så mycket värre genta inspirerade saker.. denna har ju andra vinklar. Sedan kan ju inte genta få credd för allt med bredglasring, skarpa kanter och stora borstade ytor.
 

MaBr

Squale
Pledge Member
2-Faktor
Ja, men man har ju sett så mycket värre genta inspirerade saker.. denna har ju andra vinklar. Sedan kan ju inte genta få credd för allt med bredglasring, skarpa kanter och stora borstade ytor.
Nej, det har du rätt i. :) Kan ju helt klart rekommendera den här för pengarna, riktigt trevlig är den. För min del så hade den kunnat få vara två millimeter mindre men det är för att jag har ganska små handleder och jag gillar när den här typen av klocka är lite diskretare.
 
Topp