• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Pandion
På bundet? Nä ok jag fattar. Klockan.
20221222_200641.jpg

Modellen heter GUL Lane. Fanns i lite olika färger. Köpte den för 4 år sedan. Kostade då 1400 tror jag. Ser att de rear ut den nu då modellen utgått. För 499. Jag kan det där med tajming.


Edit. Jag ser nu att den faktiskt finns till det förra priset också. Om man vill vara lite mer autentisk. 😄

 
Senast ändrad:

edlundd

Basic
På bundet? Nä ok jag fattar. Klockan.
20221222_200641.jpg

Modellen heter GUL Lane. Fanns i lite olika färger. Köpte den för 4 år sedan. Kostade då 1400 tror jag. Ser att de rear ut den nu då modellen utgått. För 499. Jag kan det där med tajming.


Edit. Jag ser nu att den faktiskt finns till det förra priset också. Om man vill vara lite mer autentisk. 😄

Kul klocka, tack! Aldrig fått grepp om GUL som märke. Har man missat nåt kanske?
 

Rooster91

Silver
Kul klocka, tack! Aldrig fått grepp om GUL som märke. Har man missat nåt kanske?

De har många modeller som är lite tråkiga, antar att de säljer med.. men deras roliga är fan roliga. En har en roterande tavla som ska visa tidvattennivån tex.
Kvalitetsmässigt tycker jag de är rätt bra, det är lite tyngd i dom, schysst finish o tavla på den senaste jag köpte. Man kan ju få en för hundralappar ny så. De är långt bättre än liknande prisnivå säg regal.
 
Topp