Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På bundet? Nä ok jag fattar. Klockan.
Kul klocka, tack! Aldrig fått grepp om GUL som märke. Har man missat nåt kanske?På bundet? Nä ok jag fattar. Klockan.
Modellen heter GUL Lane. Fanns i lite olika färger. Köpte den för 4 år sedan. Kostade då 1400 tror jag. Ser att de rear ut den nu då modellen utgått. För 499. Jag kan det där med tajming.
Lane White Red Silicone - Gulwatches
Waterproof 10ATM 38mm Silicone strap Swedish designgulwatches.com
Edit. Jag ser nu att den faktiskt finns till det förra priset också. Om man vill vara lite mer autentisk.
Haha, vaddå dåligt!? Tror de flesta förstod att du skämtade! Men det är nog fler som inte hört om Monchard än som har, så fair point!Det var ett väldigt dåligt skämt från min sida, förlåt
Du har säkert noterat att @JohnMonchard himself hänger här i tråden, och gjort så i flera år
Kul klocka, tack! Aldrig fått grepp om GUL som märke. Har man missat nåt kanske?
Det där glaset ger mig känslor som inget dött ting borde göra.I väntans tider här, bär min lill-Halios i väntan på min rosa SF4.
Annans rosa titan-SF
Försvann från fönstret på en stjärnurmakare närs hemmet, så blev lite orolig! Man kanske ska investera i en barndomsklocka!Det är la bara att shoppa loss mig veterligen?
Gulwatches home
Experience the elegance and craftsmanship of Gulwatches, a Swedish brand since 1986. Discover their collection of timeless timepieces.gulwatches.com
Yes! Har bra avtal med tomten
Fasen vad vacker! Och riktigt krispig kombo med det bandet, måste erkänna att jag har en fäbless för dykare på läder..
God jul!
Underbart att se dessa bilder din friskus. Simmade du på Sauron i mörkret! God Jul på sig minsann!Dopp före dopparedan ✔ #hönölife
Passar på att hälsa er alla en God Jul!
Mörkt som zatan därnere idag
Desto ljusare däruppe
Koala?Varför har du en koala i julgranen?
Friskus kan diskuteras men mysigt är det! Nä, fast jag råkade slå skallen i botten men finns inte så mycket som kan paja ändåUnderbart att se dessa bilder din friskus. Simmade du på Sauron i mörkret! God Jul på sig minsann!
Koala?
Det är en enögd uggla. Den bodde där när jag sköt granen och nu bor den hos oss.