Sån har jag haft, allt utom den menade jag förståsLigger Rosa skualeee ute om ingen köpt den
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sån har jag haft, allt utom den menade jag förståsLigger Rosa skualeee ute om ingen köpt den
LäckerSån har jag haft, allt utom den menade jag förstås
Rosa får Sauron att trilla ur kartan. "GR8 GO4IT"!Vad har du i kikaren då?
Jag måste ha en rosa dykare som @Baramats , behöver inte vara just Halios. Vad finns det out there, allmän fråga? Hjälp
Jo, det är så den ser ut original. Du vet hur jag funkar..."ska bara fixa en grej osv"Läcker
Den jag såg hade silver insert.
Jag är personligen inget fan av SM och hade lätt kört på Unimatic (om det var jag), to each their own såklart!Rosa får Sauron att trilla ur kartan. "GR8 GO4IT"!
Den här är jag lite sugen på. Lite råare än vanligt vad det gäller SM och väldigt lik Unimatic 4, men till ett lägre pris. https://san-martin.eu/shop/san-martin-sn029-g-b/?v=f003c44deab6
Jo, jag har haft Unimatic 4 i sökaren ett tag men den kostar nästan dubbelt så mycket. Får se om det går att få till en bra deal med Sekvens och sen gäller att periodisera utläggen så att pensionskontot inte får härdsmälta. Den här månaden blev det en regnjacka från Didriksons och bokningsavgift för två veckor på Kreta i maj. Ev. köp av ur får vänta till februari och det råder varken brist eller brådska på den fronten. Ja, ja...det är som det är och blir som det blir och här blir det strax espresso & grappa. Det är ett riktigt "jögaväder" idag. Ha @ som bäst broder!Jag är personligen inget fan av SM och hade lätt kört på Unimatic (om det var jag), to each their own såklart!
Åh..., det uret är ju för ljuvligt!
Tack! Ø 40 mm L2L 48 mm.Men den där är fin. Vad är det för storlek på den?
Lite liten?Den är ju rätt trevlig!
I princip samma mått som Traskan alltså. Jag föredrar normalt större, men mintgröna färgen gör ju att den "poppar" ändå på armen liksom. En dröm hade ju vart min Traska i 44 typ..Tack! Ø 40 mm L2L 48 mm.
Ja, men bara liiiiiite!Lite liten?
Samma här förut med en skånsk ardennerhandled på +21 cm, men som med åldern har drabbats av "krympflation" och numera är ca 20 cm och som du påpekar så poppar färgen.I princip samma mått som Traskan alltså. Jag föredrar normalt större, men mintgröna färgen gör ju att den "poppar" ändå på armen liksom. En dröm hade ju vart min Traska i 44 typ..
Såg en video på den här på youtube den fånga mitt intresse. Jäkligt fin
12mm, mekanisk, 38mm. Typ 1200kr heter merkur
Tycker den definitivt såg bättre ut med den svarta bezeln! Den i silver gör helheten lite mjäkig.Jo, det är så den ser ut original. Du vet hur jag funkar..."ska bara fixa en grej osv"
Minns inte riktigt hur jag tänkte men vet att jag var smått allergisk mot relief-index på den tiden (inte längre). Men ja, tyckte allt den ljuvliga tavlan kom mer till sin rätt med en mörkare inramning. Tror nuvarande ägare tycker detsamma, dvs @MaBr s @FruBrTycker den definitivt såg bättre ut med den svarta bezeln! Den i silver gör helheten lite mjäkig.
Titta Mamma, jag har en alldeles egen G-Shock! Svart som Sauruns mörka...navel. Förbaskat många knappar
Dom har mycket kul, @Andy7750 har väl en Dirty Dozen tror jag.Såg en video på den här på youtube den fånga mitt intresse. Jäkligt fin
12mm, mekanisk, 38mm. Typ 1200kr heter merkur
Tror det betyder FIN klocka, och vad modig du är @v0n . Tack!
Vet inte om det skiljer sig mycket mellan modellerna men den här hjälpte mig när jag gick ner i kaninhåletTror det betyder FIN klocka, och vad modig du är @v0n . Tack!
...skickar röksignaler i din riktning om jag skulle behöva ställa om den i framtiden, deal?
Vill helst inte hoppa ner i det hålet. Kjelle & co hade just den för under tusingen förra veckan (väääldigt nära den slank ner i varukorgen).Vet inte om det skiljer sig mycket mellan modellerna men den här hjälpte mig när jag gick ner i kaninhålet