• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Angeli

Silver
2-Faktor
Tackar! Du ska vara glad att du har några av de gamla, boetten är lite omarbetad till v4. Jason har valt att ha en bredare sida och mindre utstick neråt om du förstår vad jag menar :)
De tidigare modellerna ser smidigare och tunnare ut på min handled som har ett bra hål för baklocket att landa i. Tvärt om så är nog nya boetten bättre för de med platt handled.
Jag ser nu vad du menar men inget man märker vid första anblick.
 

roosterman

G-shock
2-Faktor
God afton i tråden😉
IMG_20230102_215935.jpg
 

Baramats

Guld
2-Faktor
Riktigt trevlig denna där! :)
Tack detsamma!

Jag är sjukt imponerad av lumen. Vi har måttligt med belysning hemma men ändå lyser den hur bra som helst när jag kollar tiden kring 05-06 på morgonen. Behöver inte rns ”laddas”.

Tydligen kostar tavlan med globolight-index Jason $70 i inköp. Samma index som Moser & Cie använder.
 
Senast ändrad:

LoveL

Silver
Paneristi
2-Faktor
Tack detsamma!

Jag är sjukt imponerad av lumen. Vi har måttligt med belysning hemma men ändå lyser den hur bra som helst när jag kollar tiden kring 05-06 på morgonen. Behöver inte rns ”laddas”.

Tydligen kostar tavlan med globolight-index Jason $70 i inköp. Samma index som Moser & Cie använder.
Ja, den är riktigt clean! 😍
 

v0n

Pandion
2-Faktor
WOW..., en alldeles egen! Var nu rädd om den så att den varar länge. Den åker väl i något grumligt vatten snart, men vänta med att öppna den till efter trettonhelgen. God fortsättning förresten!
Här ska inte varas rädd, måste ju testa om den är så tuff som alla säger 🫡

...nä, öppna vågar jag inte även om det kliar i fingrarna. Har tryckt på en knapp åtminstone, det började lysa.
Tack detsamma unge man! Har du köpt årets första klocka än?
 

Smooth Operator

Guld
2-Faktor
Här ska inte varas rädd, måste ju testa om den är så tuff som alla säger 🫡

...nä, öppna vågar jag inte även om det kliar i fingrarna. Har tryckt på en knapp åtminstone, det började lysa.
Tack detsamma unge man! Har du köpt årets första klocka än?
Tack! Nej, men tummen har hovrat lite nervöst över köpknappen ett par gånger.
 
Topp