Trevlig kväll allesammans!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Håller med, gillar vaniljdoften
Måste ha en orange dykareFruktstund.
Ja, det är något särskilt med orangea dykare. Gärna på ett matchande ISO - det blir inte tooligare/bättre än så i min bok.Måste ha en orange dykare
Håller med dig! Har ett orange "ISOfranish" liggande som väntar på sommartjänstgöring.Ja, det är något särskilt med orangea dykare. Gärna på ett matchande ISO - det blir inte tooligare/bättre än så i min bok.
Jag tittar på dig här @Jeser90Ohohoh Byteslördag
Hoppa i plurret så luktar det fesk!ISO är lite over the top för mig tyvärr, hoppas mitt är ett måndagsexemplar för jag spyr snart av stanken. Går bra utomhus, men inte inomhus.
Obs: gillar vanilj och vill fortsatt ha positiv association till lukten. Men…
Tar tacksamt emot tips om hur jag tar bort lite av lukten, lägga med surströmming ett år? Ska såklart bada så mycket det går.Hoppa i plurret så luktar det fesk!
Så illa alltså? Finns väl diverse metoder att ta bort det värsta, annars kan du alltid adoptera det till mig så småningom
Vita Pärlan kan LÄTT ta alla färger i hela världen...förutom svart.
Har glömt kokt ättika...vinäger eller nåt sånt. Kanske var surströmming ändå, testa!Tar tacksamt emot tips om hur jag tar bort lite av lukten, lägga med surströmming ett år? Ska såklart bada så mycket det går.
Sicken bula, inget för den hariga…Ingen som vågat detta monster, så jäkla cool.
Only in Amerika, kul såklart…Såg på WUS att det tydligen finns ett forum för Magnum PI
Only in Amerika, kul såklart…
Jag har varit lite sugen. Dels är uret vrålcoolt och dels för att jag har bra erfarenhet av Spinnaker då jag har tre stycken: Bradner, Dumas och Dynamic. Piccard ligger fortfarande på kanskelistan.Ingen som vågat detta monster, så jäkla cool.
Hur många är vi som beställt momentum/chronosport?