Daydream_ll
Basic
Får bli lite danskt idag, ursäkta den noppiga tröjan
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Fin utsikt.Äntligen fredag! Den 13:e..
Skulle gissa på en Boldr Odyssey baserat på bandet. Kanske någon av dessa?Hann med 2st sista minuten julklappar till mig själv men det tog ett tag för dom att anlända från utlandet. Den ena var gårdagens Halios Seaforth Bronze som jag hunnit byta band på till Watchwears passade gummi, tycker det blev riktigt bra om jag får säga det själv
Idag kom äntligen den andra i Jumbo förpackning. Någon som vågar sig på en vild gissning om vad som döljer sig i box nr 2? Inte helt irrelevant är att förpackningens beskrivning är totalt vilseledande @Sebastard är direkt diskvalificerad för svar då han redan
En ledtråd är att detta nyinköpta band skall sitta på den nya klockan
Hej, det är jag som är @v0n. Det stämmer bra att jag också har en Synchron, här fick den vara med på dagens djupdyk i toastolen! Ha en bra helg vänner!
Tack bubben! Observera den röda fejjan, så blir det när man trycker på sig femåringens utrustning!Äntligen är @v0n tillbaka!
Hade helt glömt bort va söööt du är v0n (om man inte zoomar in för mycket då förstås) ❤
Inget undgår visst ditt hököga Mycket bra gissatSkulle gissa på en Boldr Odyssey baserat på bandet. Kanske någon av dessa?
Haha! Har jag vunnit klockan i fråga eller är det här en sån där tråkig ”du vann ju äran!”-grej?Inget undgår visst ditt hököga Mycket bra gissat
Min goda vilja och en eller vilket du föredrarHaha! Har jag vunnit klockan i fråga eller är det här en sån där tråkig ”du vann ju äran!”-grej?
Tack!Hann med att plåta några bilder hos Autogruppen idag. Fler kommer. Trevlig helg på er!
Den där är så jäkla bra
Uj så bra den var! Jag blev svinsugen på Black OdysseyInget undgår visst ditt hököga Mycket bra gissat
Tackar, ja Black Odyssey aged finish ser riktigt bra ut. Såg Stephen Mazingers post häromdagen och blev smått förälskad, men två Odysseus får räcka för tillfälletUj så bra den var! Jag blev svinsugen på Black Odyssey
Hallå alla Zodiac älskare. Vad tror ni man kan begära för en Zodiac Super Sport Timer ZO7501? Några hairlines, annars fint skick. Endast klockan.