Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Länge tittat på Duoboxen, dock aldrig kommit till skott men denna vore någotSitter och har lite dåligt samvete för att jag ännu inte har köpt ett ur av Brellum, i synnerhet som jag har haft personlig kontakt med Sebastien Muller sen han drog igång. Men nu börjar hans ur bli lite för dyra för mig, men fina är de.
Vet inte om man säger grattis eller beklagar sorgen, så jag säger TRASA ÖLLÖN!BÄM nu postar jag mitt 10 000e inlägg och väljer att göra det här med bild på en RZE jag ägde en gång i tiden.
ÖLLÖN
Nej inget ännuVet inte om man säger grattis eller beklagar sorgen, så jag säger TRASA ÖLLÖN!
Hände det nåt särskilt?
Tänk om du får börja om på noll? poff ba!Nej inget ännu
Det är luuuuuunch mannenTänk om du får börja om på noll? poff ba!
Har inte ens hunnit käka frulle men tack för infoDet är luuuuuunch mannen
BÄM nu postar jag mitt 10 000e inlägg och väljer att göra det här med bild på en RZE jag ägde en gång i tiden.
ÖLLÖN
Vad är det för jäkla klant som har ställt till med det där? Borde ju hålla sig till G-shock i framtiden...Har inte ens hunnit käka frulle men tack för info
Sitter och grejar med en grej.
Kan man sin sLipNinG vet man exakt vad det är för exklusivt urverk jag har fått den stora äran att ha på arbetsbänken
Bara för skojs skull, nån som vet vad felet kan tänkas vara? Man får inte svara balansfjädern för det fattar t.o.m min fyraåring
Ofattbart, folk!Vad är det för jäkla klant som har ställt till med det där? Borde ju hålla sig till G-shock i framtiden...
Jaså, vad blir det för färg på den?Ofattbart, folk!
Diggar kombon du fått till på Gsmocken Har färgpaket till min svarta på ingång också, hoppas det blir minst lika festligt!
GW-M5610MD-9 för att vara exakt (jag lär mig snabbt )Jaså, vad blir det för färg på den?
Snyggt! Liknar den jag har men min har svart text. Kommer att bli kanon! Fantastiskt att du har börjat gilla gult också.GW-M5610MD-9 för att vara exakt (jag lär mig snabbt )
GW-M5610MD-9 för att vara exakt (jag lär mig snabbt )
Mer åt ljusare lysgul i nyansen än din tror jag men det är klurigt med produktbilder ibland, vi får se!Snyggt! Liknar den jag har men min har svart text. Kommer att bli kanon! Fantastiskt att du har börjat gilla gult också.
Ja, va fan har hänt med teknikfientliga @v0n? Man börjar nästan bli lite orolig när han gett sig in på digitalare!
Mer åt ljusare lysgul i nyansen än din tror jag men det är klurigt med produktbilder ibland, vi får se!
Har alltid älskat färgen gul, fattar inte vad du snackar om
Lägger den här kommentaren här, åldrades väl kompis!Säger väl en del var man står haha. Gul G-shock brrrrr
Äh, vi ta denna också....ingen demokrati i hela världen kommer få mig att ha en gul klocka på armen, det var allt.
Ska vara knäpp tyst från och med nu
Alla borde fan utmana sina preferenserJa, va fan har hänt med teknikfientliga @v0n? Man börjar nästan bli lite orolig när han gett sig in på digitalare!
Färgmatchad med tatueringarn.
GW-M5610MD-9 för att vara exakt (jag lär mig snabbt )
De är riktigt bra Jag har 18.5cm och jag personligen tyckte tyvärr att det blev för kort. Men kvaliten är superFörra sommaren såg jag Wolbrook Tropic i tråden. Hur är kvaliteten? Jag lurar på att köpa ett till min Undone, men är lite brydd över längden (12+7,5) då jag gärna vill ha 1,5 - 2 cm till.
Tack Totte, då blir det alldeles för kort för mig som har 20 cm. Jag har testat samma längd från annat fabrikat på min Undone som har L2L 48 mm och det blev tajt med sista hålet.De är riktigt bra Jag har 18.5cm och jag personligen tyckte tyvärr att det blev för kort. Men kvaliten är super
De är kanon tycker jag men de är rätt korta. Funkar kanon på min 16,5cm handled i alla fall. Har ett gäng i olika färger.Förra sommaren såg jag Wolbrook Tropic i tråden. Hur är kvaliteten? Jag lurar på att köpa ett till min Undone, men är lite brydd över längden (12+7,5) då jag gärna vill ha 1,5 - 2 cm till.
Vad tycker du själv?Ok, säkert många som skrivit tidigare… och jag behöver lite plus och minus om jag ska beställa en skön ”klassisk” Momentum ..
The Sea Quartz 30
Såg att de förlängt erbjudandetiden till den 18.e
Så vad tycker ni?? Är den rolig, bra, snygg, prisvärd??