Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En utomordentligt trefvlig tanke. Låt oss samtala vidare om det i slutet sällskap mina bästa herrar.Den kanske kan mellanlanda hos dig om @Kreacon tillåter?
Om jag inte minns fel är Kreacons i stål. Modellen finns även i titan men du kanske syftade på att den befintliga titanmodellen är för ljus?Behöver inte pinga R för den har du redan bokat ju!
Jepp, skulle nog behöva en färggrannare tavla och helst boett i mattare titan men jag är nyfiken indeed.
Ska lätt prova så småningom, tack för bra input!
Übercoolt band på den där :-oAqualand & Kaffe
Japp min är i stål. Titanmodellerna lite dyrare. Men protodialsen ser riktigt trevliga ut tycker jag. Lägg där till MÅLADE VISARE. Mumma. Men nypris plus till och moms tycker jag är lite saftigt måste jag säga.Om jag inte minns fel är Kreacons i stål. Modellen finns även i titan men du kanske syftade på att den befintliga titanmodellen är för ljus?
Vad hånskrattar du åt egentligen din gamla myspys
Seriös fråga, hade jag uppskattat en liknande Scurfa, du som har hyfsad koll på min smak? Ärligt nu
Tack autokorrekt för att du förgyller min vardag.Japp min är i stål. Titanmodellerna lite dyrare. Men protodialsen ser riktigt trevliga ut tycker jag. Lägg där till MÅLADE VISARE. Mumma. Men nypris plus till och moms tycker jag är lite saftigt måste jag säga.
Som en kuriosa insammanhanget köpte jag min första scurfa av dig 2019.
Meh ni fattar ju inte charmen med singledome. Fantastiska förvrängningar som öppnar upp en helt ny värld! Tänk Alice i underlandet typ. En härlig nick mot historien och plexi, men repfritt.Jag har ägt ett par stycken... tycker att den med matt (mattare) tavla är klart trevligast av de jag ägt.
Glaset gillar jag inte då det är singeldome och för dålig AR... blir rent av svårt att se vad klockan är ibland.
Med ett bättre glas med bra AR vore den väldigt trevlig för pengen... å det fixar du ju själv.
Är det en ny variant på gång? Jag köpte en titan från senaste batchen och älskar den, nästan OWG-material! Minns att jag upplevde stålvarianten som tjock och topptung men tycker inte alls att titanvarianten upplevs som tjock trots samma specs av någon märklig anledning.Japp min är i stål. Titanmodellerna lite dyrare. Men protodialsen ser riktigt trevliga ut tycker jag. Lägg där till MÅLADE VISARE. Mumma. Men nypris plus till och moms tycker jag är lite saftigt måste jag säga.
Som en kuriosa insammanhanget köpte jag min första scurfa av dig 2019.
@v0n får ta och hydromodda den...Jag har ägt ett par stycken... tycker att den med matt (mattare) tavla är klart trevligast av de jag ägt.
Glaset gillar jag inte då det är singeldome och för dålig AR... blir rent av svårt att se vad klockan är ibland.
Med ett bättre glas med bra AR vore den väldigt trevlig för pengen... å det fixar du ju själv.
Nä ingen nytt! Bild:Är det en ny variant på gång? Jag köpte en titan från senaste batchen och älskar den, nästan OWG-material! Minns att jag upplevde stålvarianten som tjock och topptung men tycker inte alls att titanvarianten upplevs som tjock trots samma specs av någon märklig anledning.
Jag köpte min för att hydromodda men sen läste jag nånstans att urverken kan krascha efter ett par år så jag skippade det. Men ballt är det, särskilt med det domade glaset.@v0n får ta och hydromodda den...
Hade faktiskt varit riktigt ballt.
Den där kan jag verkligen sakna ibland. Så jävla cool!Här snackar vi toooophat och moddat så räcker. Blir lika glad varje gång jag ser den..
Ja, galet kul och coolt ur! Där gjorde @v0n en fantastisk insats!Den där kan jag verkligen sakna ibland. Så jävla cool!
Jag köpte min för att hydromodda men sen läste jag nånstans att urverken kan krascha efter ett par år så jag skippade det. Men ballt är det, särskilt med det domade glaset.
Oljefylla klocka...
Hej Ny här på forumet, har sökt men inte funnit någon svensk tråd om att oljefylla någon klocka. Tycker det ser riktigt flummigt/coolt ut.. http://forum.tz-uk.com/showthread.php?251541-oil-filled-ecodrive Någon här som testat? Mickeklocksnack.se
Här snackar vi toooophat och moddat så räcker. Blir lika glad varje gång jag ser den..
Låter så kladdigt. Roligare att bara stoppa i oljan.billigt urverk i de där... bara å byta när de ger upp.
Är skitdålig på Scurfas utbud men titan låter matt å bra oavsett nyans i mina öronOm jag inte minns fel är Kreacons i stål. Modellen finns även i titan men du kanske syftade på att den befintliga titanmodellen är för ljus?
Men inte tooooophat!
Tophat är platt upptill.
Dom är coola! Och den blå är limiterad till 25st tror jag att jag läste nånstans. Och lätt den snyggaste färgen av dom nya GMT's.
Är väl tull o moms med ?Dom är coola! Och den blå är limiterad till 25st tror jag att jag läste nånstans. Och lätt den snyggaste färgen av dom nya GMT's.
Men känns inte priset lite väl högt för en klocka med Seiko NH34? NTH är ju iof sjukt välbyggda klockor, men ett sånt urverk kan man ju köpa för ca $40
(Inte för att jag skulle kunna göra nått med urverket ändå )
Är inte Watchgecko momsregistrerade i Sverige?Är väl tull o moms med ?
Har för mig att jag inte betalade tull/moms på min oranga "25-pieces limited edition" faktiskt..Är inte Watchgecko momsregistrerade i Sverige?
För dom här är väl NTH x Watchgecko..
Ja, så betala gör man Men det är inräknat i priset på siten så inga obehagliga överraskningar. Synd att Devil Rayn hade GMT - gillar inte när det blir extravisare och inser att jag dessutom är för korkad för att fatta hur man ska ställa/använda dem