Delgada
Pandion
Redan?Heads up!!
Vet inte vilka som va intresserade
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Redan?Heads up!!
Va lite tvek redan när jag beställde
Ååh den där vill ju jag ha heheOm du kan tänka dig vintage, blekt minutvisare och 40mm kan jag kika om denna fortfarande är till salu?
Haha var inne på att köpa den igår. Hade den en kortis och mina den som en trevlig platt liten sak. Svårt med band bara.Rockar en trevlig och affordable Casio idag
Visst är det en trevlig och platt klocka! Inte försökt mig på något band än men känns som jag nog kör vidare på länken var först inne på att köpa den med vit tavla men så hittade jag denna på Amazon och då fick det bli svart, inte fel det hellerHaha var inne på att köpa den igår. Hade den en kortis och mina den som en trevlig platt liten sak. Svårt med band bara.
Japp!Med tanke på vad en Scurfa kostar så tycker jag man får en jävligt bra klocka. Någon som håller med?
Tack!Här har du Citizen till ett skapligt pris.
Platform Eco-Drive Herrklocka Citizen BM7455-11E
Snygg och modern Citizen-herrklocka. Den snygga klockan levereras i en fin ask. Köp tryggt från Designerklockor. Vi är en auktoriserad återförsäljare av Citizen-klockor.www.designerklockor.se
Bohen Stardiver. Jädra krutpaket
Ms
Den här checkar ju i alla boxar tror jag?Jag blir trött..
Har börjat jaga en klocka utifrån specifika detaljer:
-Helt svart (case, tavla och vridning)
-Orange minutvisare
-Dykare
-Quartz
Sökte för att se om det fanns någon tråd om detta men jag hittade ingen. Skapade därför en tråd med bilder på lite olika alternativ samt diskussioner om dessa och efterfrågade även tips om fler förslag.
Vips, två minuter senare är tråden raderad med ett kort meddelande:
"Finns redan en tråd om svarta klockor. SÖK"
Har sökt igen men hittar ingen sån tråd (vilket säkert beror på min inkompetens) och känner att även om jag hade gjort det så hade den nog inte levt upp till mina ganska specifika önskemål.
Men det som stör mig är sättet det sker på. Inget kort meddelande med förklaring (och kanske länk till den anvisade tråden som tydligen redan finns), ingen förvarning om att allt man skrivit kommer att försvinna (då skulle man ju faktiskt kunna hinna kopiera det, -man lägger ju ändå en stund på att formulera sig o.s.v.) och ingen hänvisning till vem som tagit bort det o.s.v..
Varför gör admin så? Tycker det känns rätt otrevligt faktiskt..
Men nog om det, -är det någon som har tips utifrån mina specifikationer längst upp så får ni gärna hojta till..
Jag sa leverans andra halvan av feb men det var tydligen lite pessimistiskt.Heads up!!
Ett av mina första köp också. Har den inte kvar men saknar den ibland. Riktigt bra och älskar visarna.10 år med denna i år. Första "riktiga" klockan jag köpte ny när intresset tog fart på allvar.
Håller med. Glycines bästa visare månne?Ett av mina första köp också. Har den inte kvar men saknar den ibland. Riktigt bra och älskar visarna.
Utan tvekan!Håller med. Glycines bästa visare månne?
Den blev såld tyvär men jag tror ev det kommer ut en snart.Jag sa leverans andra halvan av feb men det var tydligen lite pessimistiskt.
Jag hugger den gärna.
Haha, you snooze you loose. Inga problem.Den blev såld tyvär men jag tror ev det kommer ut en snart.
6105-8119Vad är det för ref på den?
Satana. Söpa sej.Strax hemgång.
Instämmer verkligen, blev sugen på sommar nu!Man BLIR glad av denna!