Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Snygga bilder! Den översta dinkan, vad är det för en? Jag gillar den!Fan vad kul med bra kamerabelysning!
NTH Devil Ray från NTH/Watchgecko. Den är otroligt fin!Snygga bilder! Den översta dinkan, vad är det för en? Jag gillar den!
Grattis till fin klocka, var den där jäkla Sea Quartzen som satte igång min jakt.Ja jag har tittat på den också. Den är fin!
Men jag gjorde en vändning på PVD-kravet och köpte en Momentum Sea Quartz här i tråden.
Ska prova den lite och sen får vi se om jag ändå vill ha en svart.
Edit: Finns ett Ali Express-märke som heter Qimei och jag har förstått det som att det är exakt samma tillverkare o.s.v. som Cooper fast med annat utseende på tavlorna.
Skål kompis!
Är det original bezel på den nedre pärlan?Lördag och vila som gäller. Kör en heads-up, lördagsbyt, glad lördag:
Någon som beställt nya lunar 43mm?
Absolut! Beroende på ljus ser den blå, grå, ghostat svart ut. Mycket trevlig!Är det original bezel på den nedre pärlan?