• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Dagens, till en början iaf!
562D6C31-1DAE-490C-B4DA-50791ED9DE6C.jpeg

Momentum Sea Quartz

IMG-20230211-WA0000.jpeg

Gjorde fin affär med @Nicke75 och fick hem denna imorse. Grymt snygg!
Men det blir nog dock en catch&release på den eftersom jag inte riktigt kan släppa att jag egentligen var ute efter en quartzare med pvd-case och orange visare.

Så det här är en heads up och om någon är intresserad låter jag den gå vidare för samma fina pris jag fick av Nicke75.
@Nikk var du sugen? Eller någon annan?

(Den är i väldigt fint skick. Såg oanvänd ut när jag fick den och jag har bara provat den i typ en kvart.)

Momentum Sea Quartz

IMG-20230211-WA0000.jpeg

Men det blir nog dock en catch&release på den eftersom jag inte riktigt kan släppa att jag egentligen var ute efter en quartzare med pvd-case och orange visare.

Så det här är en heads up och om någon är intresserad låter jag den gå vidare för samma fina pris jag fick av Nicke75.

(Den är i väldigt fint skick. Såg oanvänd ut när jag fick den och jag har bara provat den i typ en kvart.)
Jag har redan köpt en av en annan trådvän. 😀

Momentum Sea Quartz

IMG-20230211-WA0000.jpeg

Liiiiite sugen!
Dra ett Pm med lite info :)

Någon som har koll på var WMT skickar sina klockor ifrån? Tänker främst på Tull och Moms.
De är från Hong Kong så jag gissar att klockorna skickas därifrån. Kinesiska säljare brukar i och för sig vara ganska kreativa när det kommer till deklarerat värde men bäst svar får du nog om du mailar. 🙂

Edit: Det står på hemsidan att klockorna skickas med SF Express som är en kinesisk speditör.

Senast ändrad:
Tillbaka
Topp