Såå kul med ny kamerabelysning!Vilket foto!![]()
![Partying face :partying_face: 🥳](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f973.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Såå kul med ny kamerabelysning!Vilket foto!![]()
En riktig höjdare tycker jag !Vad säger ni om den här?
![]()
![]()
Limited 200pcs, Landeron 248, 25000:-
Vad säger ni om den här?
![]()
![]()
Limited 200pcs, Landeron 248, 25000:-
Såå kul med ny kamerabelysning!![]()
42 megapixel kamera hjälper nog till lite..Var bland det sjukaste jag sett.. Såg typ ut som att det var gjort i en dator..
42 megapixel kamera hjälper nog till lite..![]()
Frän!Vårkänslor idag! Firar med lite gilt![]()
![]()
Samma här. Jag tycker att den ser fantastiskt fin ut men priset avskräcker.Gillar den mucho! Men för dyr för mig.
Bara kaffekoppen som saknasEn kul gul GUL!
Och inspirerad av bäste @Delgada testade jag innan bund. Ca femtio år sedan jag hade ett dylikt senast. Återstår att se om jag blir bundis med bund den här gången.
![]()
![]()
Ha, ha..., ja nästa gång jag lägger upp en bild på ryssen på bund så måsteBara kaffekoppen som saknas![]()
Idag kom min efterlängtade Shoal Deep. Nu blir det justering av band mm.
![]()
![]()
![]()
Jag tror det är flitets lampa som lyser på dig och din SMIdag sken solen in på kontoret
![]()
Det blev ju svinbra med det bundet till 710-boetten!En kul gul GUL!
Och inspirerad av bäste @Delgada testade jag innan bund. Ca femtio år sedan jag hade ett dylikt senast. Återstår att se om jag blir bundis med bund den här gången.
![]()
![]()
Vårkänslor idag! Firar med lite gilt![]()
![]()