Acos
Guld
Vilka shyssta visareMorrn morrn compadres!![]()
![Smiling face with heart-eyes :heart_eyes: 😍](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f60d.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vilka shyssta visareMorrn morrn compadres!![]()
Den är riktigt bra den där! Ingen annan som är redo att släppa sin? Såg att det är nya på gång med leverans i juli. Pre-order från mars men tråkigt att vänta.
Den är riktigt bra den där! Ingen annan som är redo att släppa sin? Såg att det är nya på gång med leverans i juli. Pre-order från mars men tråkigt att vänta.
Ouch! Ibland stämmer inte timingen helt enkelt.Du hade lite otur nu, jag sålde min för två timmar sen..
Gillar snabbjusteringen av länken
Den där stål-rally-länken till höger är helt enkelt über-magnifik!Går i Quartz tankar inför OWGM. Helst hade man väl velat ha något nytt att premiärköra den 1:a mars.
![]()
Kastade på den idag och måste säga att det sitter skönt och ger en jädra hård lookDen där stål-rally-länken till höger är helt enkelt über-magnifik!
Ta den så man får se den ofta.
Du behöver ju en Sinn UX för tusan!Går i Quartz tankar inför OWGM. Helst hade man väl velat ha något nytt att premiärköra den 1:a mars.
![]()
Älskar den länken! Jag hade en sådan på en Tissot PR516 i början på 70-talet!Kastade på den idag och måste säga att det sitter skönt och ger en jädra hård look
![]()
![]()
![]()
Faktiskt aldrig testat Sinn annat än deras kronografer. Tyvärr håller inte plånboken för en sån innan mars.Du behöver ju en Sinn UX för tusan!
Och du behöver prompt ha två njurar? Vi måste fokusera på lösningar, inte problemenFaktiskt aldrig testat Sinn annat än deras kronografer. Tyvärr håller inte plånboken för en sån innan mars.
Var hittar man en sån übercool länk idag?Kastade på den idag och måste säga att det sitter skönt och ger en jädra hård look
![]()
![]()
![]()
Denna köptes i NOS skick, förmodligen 70-tal, av en forumsmedlem här på ks. Bara att hålla lite utkik. Dom dyker upp ibland. Fjädrar från 17 upp till 22mm, så den passar många klockor.Var hittar man en sån übercool länk idag?
Den där är otroligt smakfull. Inte rädd att du kommer tröttna på något så elegant under en hel månad?Ska man rocka 34mm affordable vintage på owgm tro? Längre ifrån comfort zone lär knappt gå att komma.
![]()
Liknande om man vill tjöööpa nu med detsammaVar hittar man en sån übercool länk idag?
Jo, jag kommer garanterat tröttnaDen där är otroligt smakfull. Inte rädd att du kommer tröttna på något så elegant under en hel månad?
Ska man rocka 34mm affordable vintage på owgm tro? Längre ifrån comfort zone lär knappt gå att komma.
![]()
Funderar även här på att gå utanför min vanliga quartzdykarzon
![]()
Vi måste nästan köra på dem nu, vilka parhästar vi blir!