• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Fick bli kinesen idag.
Funderar på om alpinisten ska fortsätta att vara en keeper eller om man ska byta bort den 🤔
DSC_0697.JPG

Var hittar man en sån übercool länk idag?
Finns även att hitta i flera varianter på "bukten". Här är en och söker du på "rally bracelets steel" så dyker ett helt gäng upp.

Minns att jag som ung suktade efter en Aqualand i Hobbex-katalogen i många år innan jag först fick råd. Idag fick jag beskedet av den lokala stjärnurmakaren att de inte fick liv i den igen, i alla fall inte till ett pris som understiger ett nytt exemplar. Jag som även har två 24mm band på väg hem som jag sett fram emot att prova efter att batteribytet var klart. Ingen här som kan tipsa mig om någon som kanske kan få liv i pärlan till en rimlig prislapp? Vi har många äventyr och minnen bakom oss så jag är inte redo att släppa henne riktigt än.
534F714B-E72E-4FA5-9E72-CE42DFDC6F57.jpeg

Senast ändrad:
Minns att jag som ung suktade efter en Aqualand i Hobbex-katalogen i många år innan jag först fick råd. Idag fick jag beskedet av den lokala stjärnurmakaren att de inte fick liv i den igen, i alla fall inte till ett pris som understiger ett nytt exemplar. Jag som även har två 24mm band på väg hem som jag sett fram emot att prova efter att batteribytet var klart. Ingen här som kan tipsa mig om någon som kanske kan få liv i pärlan till en rimlig prislapp? Vi har många äventyr och minnen bakom oss så jag är inte redo att släppa henne riktigt än.
Släng upp frågan i Aqualand tråden. Kanske någon där kan hjälpa dig.

Köp en begagnad donatorklocka och byt verk är väll en möjlighet. Ur&Penn är ju agentur för Citizen (ifall stjärnurmakarna inte är) så de borde ju kunna fixa den hos sina urmakare med nya delar etc. Är väll en jp2000 (?) som är i produktion än idag 🤓

Tillbaka
Topp