Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gymdags här
![]()
Finns även att hitta i flera varianter på "bukten". Här är en och söker du på "rally bracelets steel" så dyker ett helt gäng upp.Var hittar man en sån übercool länk idag?
Snyggt! Vad är det för band? Jag har ett liknande på min men på mitt är det väldigt vassa rillor på baksidan vilket säkert är jättebra när man drar det utanpå våtdräkten men inte så bekvämt till vardags.
Ok. Har du en bild på baksidan? Hur är gummiblandningen, mjukt och följsamt eller hårdare?Det vete fåglarna, följde med klockan![]()
Om den kommer från mig är det ett gammalt Benarus gummi (2010-2012) som jag kapade endel för att passa min handled. Otroligt mjukt och känns som isifrane i kvaliteten.Det vete fåglarna, följde med klockan![]()
StämmerOm den kommer från mig är det ett gammalt Benarus gummi (2010-2012) som jag kapade endel för att passa min handled. Otroligt mjukt och känns som isifrane i kvaliteten.
Tackar! Ska göra lite research.Om den kommer från mig är det ett gammalt Benarus gummi (2010-2012) som jag kapade endel för att passa min handled. Otroligt mjukt och känns som isifrane i kvaliteten.
Ja, och i synnerhet den mintgröna är ju ljuvlig!Varit småsugen på PRX men nu med dessa nya färger på gång i Powermatic 40mm serien blev jag jäkla sugen.
![]()
![]()
Snygg data! Är det en Pentium?
Wow, den var riktigt coolSka man rocka 34mm affordable vintage på owgm tro? Längre ifrån comfort zone lär knappt gå att komma.
![]()
NoteratWow, den var riktigt coolköar
![]()
C64Snygg data! Är det en Pentium?
Släng upp frågan i Aqualand tråden. Kanske någon där kan hjälpa dig.Minns att jag som ung suktade efter en Aqualand i Hobbex-katalogen i många år innan jag först fick råd. Idag fick jag beskedet av den lokala stjärnurmakaren att de inte fick liv i den igen, i alla fall inte till ett pris som understiger ett nytt exemplar. Jag som även har två 24mm band på väg hem som jag sett fram emot att prova efter att batteribytet var klart. Ingen här som kan tipsa mig om någon som kanske kan få liv i pärlan till en rimlig prislapp? Vi har många äventyr och minnen bakom oss så jag är inte redo att släppa henne riktigt än.![]()
Minns att jag som ung suktade efter en Aqualand i Hobbex-katalogen i många år innan jag först fick råd. Idag fick jag beskedet av den lokala stjärnurmakaren att de inte fick liv i den igen, i alla fall inte till ett pris som understiger ett nytt exemplar. Jag som även har två 24mm band på väg hem som jag sett fram emot att prova efter att batteribytet var klart. Ingen här som kan tipsa mig om någon som kanske kan få liv i pärlan till en rimlig prislapp? Vi har många äventyr och minnen bakom oss så jag är inte redo att släppa henne riktigt än.![]()
Underbart! Tusen tack.
Är dessa goa? Ser simpla och härliga utModello Quattro
![]()