Den här var ju bra tjusig alltså. Någon som har erfarenhet av Tourby att dela med sig av?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den här var ju bra tjusig alltså. Någon som har erfarenhet av Tourby att dela med sig av?
Riktigt goa!Är dessa goa? Ser simpla och härliga ut
Om någon har ett kul bytesförslag, eller en påse pengar, så är jag bara ett PM bort!
Avslutad - Tourby Lawless Diver + Steinhart Ocean GMT (PB!)
Dags för en rotation igen då, tristessen tar över än en gång :). Primärt säljes, men bytesförslag kan övervägas vid rätt objekt, dock inga vintage-grejer eller under WR 100M. Båda klockorna är i mycket fint skick, finns ingenting att anmärka på, levereras som full set och går sjukt bra med fin...klocksnack.se
Där har vi två som haft iafKör på tyska Tourby Lawless idag. Fortfarande grymt nöjd med den.
Släng upp frågan i Aqualand tråden. Kanske någon där kan hjälpa dig.
Stort tack för en bra passning, har hittat tråden nuSläng upp frågan i Aqualand tråden. Kanske någon där kan hjälpa dig.
Problemet med Ur & Penn är att de inte har någon personal som kan utföra arbete med klockorna på plats i butiken. Så de behöver skicka iväg klockan, se behövde exempelvis minst tre veckor på sig för ett batteribyte. Men som du säger, i detta fall borde ju de vara bäst lämpade för att få liv i klockan. Ska ta ett snack med dem idag på lunchen så får vi se TackKöp en begagnad donatorklocka och byt verk är väll en möjlighet. Ur&Penn är ju agentur för Citizen (ifall stjärnurmakarna inte är) så de borde ju kunna fixa den hos sina urmakare med nya delar etc. Är väll en jp2000 (?) som är i produktion än idag
Fin. Jag har en Tourby Lawless 42. Jag har varit väldigt nöjd med den. Grymt bra.Den här var ju bra tjusig alltså. Någon som har erfarenhet av Tourby att dela med sig av?
Hoppet lever!Köp en begagnad donatorklocka och byt verk är väll en möjlighet. Ur&Penn är ju agentur för Citizen (ifall stjärnurmakarna inte är) så de borde ju kunna fixa den hos sina urmakare med nya delar etc. Är väll en jp2000 (?) som är i produktion än idag
SugenMomentum Sea Quartz
Gjorde fin affär med @Nicke75 och fick hem denna imorse. Grymt snygg!
Men det blir nog dock en catch&release på den eftersom jag inte riktigt kan släppa att jag egentligen var ute efter en quartzare med pvd-case och orange visare.
Så det här är en heads up och om någon är intresserad låter jag den gå vidare för samma fina pris jag fick av Nicke75.
@Nikk var du sugen? Eller någon annan?
(Den är i väldigt fint skick. Såg oanvänd ut när jag fick den och jag har bara provat den i typ en kvart.)
Väntar på mina läder från @danko och fördriver tiden med att testa svart haj på Brew. Formen av ett vanligt band passar inte riktigt denna modell så det får bli ett mycket diffust foto .
hur mycket fick du pröjsa för hela paketet? Tull, VAT och klockan i usd? Jag är själv väldigt intresserad men tycker tull och dylikt kan bli ganska dyrt.
Ouff va snygg den är