Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Testar ett nytt band från CNS, deras variant av Marine National, tycker det flyger ändå!
Korrekt iakttagelse!Snyggt! Det är inte helt lätt att begripa hur det där ska bäras.
På bilden ser det ut som att du bara har ett lager band under själva klockan så att säga. Har du satt klockan mellan "ringen" och spänneta alltså?
Jag köpte ett sånt men ångrade mig lite när det var så .. konstigt. Men jag ska prova "ditt" sätt!Korrekt iakttagelse!
Jag såg ingen annan möjlighet med den klockan och min handled…de är inte som vanliga MN band faktiskt
Jävlar den där ser inte fel utSuper Squale - Blue Arabic.
Härlig grön färg!Nyinkommet…
Edit: Lite kul hur intresset ändras konstant, i början på året var det bara G-shock som gällde nu finns ingen G kvar och mikromärken/affordable är istället i fokus igen.
Ja, riktigt najs faktiskt.Jävlar den där ser inte fel ut
Ser ju ut att va 30mm bredMicrodykare med mycket blänk och mastig länk
Inget går upp emot ett klassiskt dykarmockaMocka på dykare! Tur att jag inte är en äkta klockentusiast!
Haha ja på den där bilden ser den helt enorm ut 22mm som inte smalnar av är för stort för 40mm klocka i just detta fall upplever jag. Bärs bättre på band på mina gulliga små handleder.Ser ju ut att va 30mm bred
Nivada med gummi ser nice ut tycker jag.
Det är inte du som säljer en Momentum på blocket? Kände igen bilden härifrån.Super Bowl tonite! Så då kör vi -klocka, Magnum P.I.
Har även jag uppmärksammat detta. Någon som lånat bilden verkar det som.Det är inte du som säljer en Momentum på blocket? Kände igen bilden härifrån.
Kan ju va helt legit ändå förstås, onekligen bra bildHar även jag uppmärksammat detta. Någon som lånat bilden verkar det som.
Absolut och japp, grymt fin bild Han är vass på att fotografera bäste @LoveLKan ju va helt legit ändå förstås, onekligen bra bild
What?! Ja, det är min bild….Det är inte du som säljer en Momentum på blocket? Kände igen bilden härifrån.
What?! Ja, det är min bild….