Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Har du länk?Tavlan på den här alltså
![]()
Ja, här:Har du länk?
Haha skulle precis länka! In på länken och sälj äpplet @Nicke75Ja, här:
![]()
SPB147J1 | Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
Du behöver min GMT-Yema och jag tar din 147a, ja?Ja, här:
![]()
SPB147J1 | Seiko Watch Corporation
Seiko is one of the few fully integrated watch manufactures. We design and develop our own movements using leading-edge technology.www.seikowatches.com
Nej, inte alls.Du behöver min GMT-Yema och jag tar din 147a, ja?
Nix är på g att lägga ut Formex sen är det bara äpplet kvarHaha skulle precis länka! In på länken och sälj äpplet @Nicke75
Men … men! Ameh!Nix är på g att lägga ut Formex sen är det bara äpplet kvar
Nix är på g att lägga ut Formex sen är det bara äpplet kvar
Nej, inte alls.
Nu är ju jag färgad i frågan, men 147:an piskar Yema på fingrarna alla dagar veckan![]()
Det där är konsumentupplysning när den är som bäst. Kort och koncist. Bra där!Denna fråga kanske ingen ställt sig men nu finns i vilket fall svaret
![]()
![]()
Småfnittrar var det.Haha lugntmin Yema mår bra här. Men fin 147a!
GMTn sitter i lådan och småfnittrar åt ditt påstående.
En tidig EVEREST 40mm?![]()
(update)
Kastade på ett jubilee. Uuj så det flög!
![]()
Ja precis. Biffig och perfekt i size på mina 20cm handleder. Sailcloth var riktigt kaxigt! Känner nu att länken får hänga på ett tag. Diggade looken.En tidig EVEREST 40mm?
Av de band jag testat på min hittills tycker jag sailcloth passar bäst
![]()
![]()
En Citizen kan inte vara nåt?En tveksam byteslördag, men kanske…
![]()
![]()
![]()
Men det blir nog som vanligt när man tar fram denna och fotar och tar på den
Sinn 104? Seiko, eller Seoki som låter bättre, kanske SPB317, 143/7, Oris 65 40 mm. Halios är ju spännande också.
Den tröjan alltsåReceptet för en harmonisk tillvaro. HaGoVecka!![]()
![]()