Sjukt bra! Varje gång jag ser den vill jag köpa den igen..Det är inte jag iaf.. Jag frågade ju dig först och hade bara bilden i annonsen här på KS.
Men ja, det är en galen bild!
![Face with tears of joy :joy: 😂](https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f602.png)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sjukt bra! Varje gång jag ser den vill jag köpa den igen..Det är inte jag iaf.. Jag frågade ju dig först och hade bara bilden i annonsen här på KS.
Men ja, det är en galen bild!
Är det där en "tocken däringa" 1964? Synnerligen elegant och prisvärd. Riktigt fin.
Gött med gult! Är det en Ricoh-kamera? Vilken modell?Fan vad tiden går fort…
![]()
Visst är detGött med gult! Är det en Ricoh-kamera? Vilken modell?
Stämmer bra och tackarÄr det där en "tocken däringa" 1964? Synnerligen elegant och prisvärd. Riktigt fin.![]()
Har inte testat premium, men cotton tycker jag är riktigt bra, fina och bekvämaFrågan har säkert blivit ställd ett gäng gånger, men då jag är en slöröv så frågar jag ändå;
Ngn som testat CNS ”premium” Nato och deras ”cotton”? Vad tycktes om dessa?
Ah jäklar där såg den mörk ut, verkar vara bra spann på färgen här
En Citizen kan inte vara nåt?![]()
Kan en Squale 1521 vara något?En tveksam byteslördag, men kanske…
![]()
![]()
![]()
Men det blir nog som vanligt när man tar fram denna och fotar och tar på den
Sinn 104? Seiko, eller Seoki som låter bättre, kanske SPB317, 143/7, Oris 65 40 mm. Halios är ju spännande också.
![]()
Själv väntar man på nytillskott men det drar ut på tiden.
Gillar båda även om cotton är favorit.Frågan har säkert blivit ställd ett gäng gånger, men då jag är en slöröv så frågar jag ändå;
Ngn som testat CNS ”premium” Nato och deras ”cotton”? Vad tycktes om dessa?
Kul att du hittade en tillslut!Riktigt nöjd med den här rackaren!
Har suttit på dygnet runt ända sen jag fick den för ca två veckor sen. Och den klarade med lätthet sitt första uppdrag; fjällsemester med barn.
![]()
Den är riktigt bra!
Snygga visare också.Gillar båda även om cotton är favorit.![]()