Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
CalidialNytt släpp - ni hörde det här först! (troligen...)
BOLDR x Nitecore collab i endast 97 ex. Kommer i ett kit med en Nitecore mini ficklampa.
Ordinarie pris:
6 495 kr inkl frakt.
Boka nu pris:
5 750 kr inkl frakt
Mer info här:
Företagsannons - BOLDR x Nitecore limited edition 97 ex
Förhandsboka nya BOLDR x Nitecore Safari limited edition. Tillverkas i 97 ex. Klockan kommer i ett kit med 1 st Nitecore TINI 2 mini ficklampa (500 lumens / max 89 meter.) Ordinarie pris: 6 495 kr inkl frakt. Boka nu pris: 5 750 kr inkl frakt Ställ dig kö genom att skicka DM eller maila...klocksnack.se
![]()
![]()
![]()
Sant!Jag har inget direkt emot homager iof men lägga så mkt pengar på en då blir det tveksamt även om originalet kostar en mille eller tre![]()
Förra veckan så ramlade det in två efterlängtade och milt sagt svårfångade pjäser! En av dem är den här fantastiskt trevliga klockan, en Unimatic U4 från förstaläppet, alltså ingen Classic:
![]()
Trevliga överlag och varit nöjd med min Air League.Igår slog jag till på en Hemel Airfoil 42mm, varit slutsålda jättelänge men dök upp några till från deras lager om man ska lita på dem.
Någon som har erfarenhet av Hemel, jag har bara läst bra och de är framförallt snyggt retro.
![]()
Mycket trevlig kombo du har där och med just Jubilee eller BoR kommer man undan med bilhandlarhäng. Helst via ålder/naturlig stretch, ty då blir det ju [paw rihk-titt].Uppgraderade hajmästaren med ett jubilee från @tidochting.se blev kalasbra efter lite jocklande med ändlänkarna. Klart bättre bättre kvalitetskänsla än den förra kinalänken jag hade slängt på. Älskar Jubilee-länk med lite bilhandlarhäng.
![]()
Smått rastlös försöker jag få nån styrsel på den här modden som jag inte alls gillar.
Blev bättre med ny bezel. Men det här får nog bli ett pågående projekt tror jag.![]()
Ja, ungefär tolv men vem räknar. Exempelvis en rutten 710 med över tjugo år i min ägo. Älskar den och nästan alla 118 konstellationer den haftHar ni några projekt som aldrig tar slut?