Kreacon
Guld
Vad ogillar du? Tycker den har rätt mkt rätt med sina feta visare och ”explorertavla”![]()

Edit kanske tycker jag att den försöker vara för seriös.
Senast ändrad:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Vad ogillar du? Tycker den har rätt mkt rätt med sina feta visare och ”explorertavla”![]()
Mysmögel! Jag känner en kille som håller på med en tavla. Han har målat på den från och till i över tio år.Ja, ungefär tolv men vem räknar. Exempelvis en rutten 710 med över tjugo år i min ägo. Älskar den och nästan alla 118 konstellationer den haft![]()
Mysmögel! Jag känner en kille som håller på med en tavla. Han har målat på den från och till i över tio år.
Hehe eventuellt. Eller så är den 10x10 meter.Oj, den måste ha en rejäl beläggning och tjocklek nu då.
Att bli ekonomiskt oberoende. Går sådär som statligt anställd. Eller förlåt, det kanske var klockrelaterade projekt du syftade på?Har ni några projekt som aldrig tar slut?
Vad tycker du om det gummit? Känns som att alla hatar det utom jag.Dagens!
![]()
Jag gillar det! Inte det bästa jag testat men gör sitt jobb och tycker att det är snyggtVad tycker du om det gummit? Känns som att alla hatar det utom jag.Jag tycker att det är stadigt och när det format sig även bekvämt.
![]()
Kul med norskt! Upplevs den som måtten anger, eller är det med den utstickande biten som det låter stort?Trevlig helg KS![]()
![]()
Nej, den är inte så stort!Kul med norskt! Upplevs den som måtten anger, eller är det med den utstickande biten som det låter stort?
Jaja, jag kan väl inte vara sämre då!Mycket trevlig
Här blev det denna
![]()
Kul med norskt! Upplevs den som måtten anger, eller är det med den utstickande biten som det låter stort?
Sad face men fredag ändå
![]()
Förresten, är det någon här som har en vit 5303?
Ja, byta i morgon? Du får nog betala frakten på den där...Denna?
![]()
Denna medMycket trevlig
Här blev det denna
![]()