Ja, jag blev själv väldigt sugen på en vit efter din bild. Vad mäter din handled?Har t.o.m funderat på en till i svart bara för att den är så bra...och prisvärd
(gillar egentligen inte det ordet, men men )
Vi kan byta, vit mot gul
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja, jag blev själv väldigt sugen på en vit efter din bild. Vad mäter din handled?Har t.o.m funderat på en till i svart bara för att den är så bra...och prisvärd
Hehe, tack för erbjudandet men håller mig helst till dykare för nu.Ja, jag blev själv väldigt sugen på en vit efter din bild. Vad mäter din handled?
Vi kan byta, vit mot gul
Vad mäter din handled?Ja, jag blev själv väldigt sugen på en vit efter din bild. Vad mäter din handled?
Vi kan byta, vit mot gul
19-20 vill jag minnas.Vad mäter din handled?
Säkert hur sunt som helst, jäkla trevlig är den oavsettÅngar på med Seastar mest hela tiden.
Har ingen lust att slänga på mig nåt annat heller...friskt eller sjukt vet jag ej
”Sjukt mycket klocka…Har t.o.m funderat på en till i svart bara för att den är så bra...och prisvärd
Grattis! Vad landa kalaset på? 20’ inkl avgifter?Fleux anybody? Nu live på KS
Mikrodykare
Själv har jag köpt en ny kronograf, den första sedan jag dumt nog sålde min Baltic bicompax.
Grattis! Vad landa kalaset på? 20’ inkl avgifter?
Typ därikring, men det ör ok för jag tycker så j-a mycket om den här designen. Både tavlan och boett-form mm. Har varit sugen på en Autodromo och en chronograf sub 42 mm länge så det gick fort att bestämma sig. Såg denna i morse eller möjligen igår kväll.
Dessutom finns den i lager så inga månaders väntetid. Det är väldigt skönt.
Chillar i solens sista strålar med Matic och kompis
Hoppas du har rätt, klart man blir lite oroligSäkert hur sunt som helst, jäkla trevlig är den oavsett
Även: grön likegubbe? Undrar vad jag kommunicerar om jag trycker på den?
HA, ja och nej.”Sjukt mycket klocka…
…för pengen”
Jag tycker den är fet! Tissot är bra skit
Bonetto är ca 4 mm tjockt vid boetten och ca 3 mm vid spännet.Vad är tjockleken på de uppe vid banhornet!
Ah kul den var snygg! Och Autodromo är kul tycker jag. Köpte min 2012 när dom var nystartade. Rycker köplats om den ska säljas nån gång
Haha köplats baseras lite på när exakt du tänkt sälja då om man säger såNoterat, lite skönt att höra då det gick fort det här…skulle ju köpa en bb58
Dagens GG
Ska inte säljas så länge den inte sitter skitdåligt på handleden. Men det tror jag inte är någon större risk.Haha köplats baseras lite på när exakt du tänkt sälja då om man säger så
Ska inte säljas så länge den inte sitter skitdåligt på handleden. Men det tror jag inte är någon större risk.
Har du kvar din Group B? Köplats på den?
Det gulligaste jag sett!Snyggt!
Blev inspirerad att ta wrist-shot med min kompis.
Tur att vi har samma handledsomkrets.
Nu fattar ni hur Doxan fått sånn snygg naturlig patina...
Gillade allihop men denna är min favorit.Autodromo släpper Group B chronograf kl 17 idag via Hodinkee's shop. De är fina alla fem varianterna, den gråa tavlan är min favorit, men tveksam om jag vill ha en PVD-boett+länk.
Hodinkee hade släppet uppe ett tag i förmiddags, tog tyvärr ingen skärmbild, nu är de borta från siten till i em
Det är en Veloce jag har, med PVD case
Riktigt lyckad serie. Sett till specar och design är det en förbaskat kul klocka för pengarna.Såklart, feltänk i huvet på mig
@Sebastard bra smak, min favorit också måste köpa fler grå natoband
Med denna på 2a plats:
Kom på att tavlorna har klar inspiration från Seikos ”Alien” serie.Såklart, feltänk i huvet på mig
@Sebastard bra smak, min favorit också måste köpa fler grå natoband
Med denna på 2a plats: