• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Har t.o.m funderat på en till i svart bara för att den är så bra...och prisvärd
(gillar egentligen inte det ordet, men men 😂)
Ja, jag blev själv väldigt sugen på en vit efter din bild. Vad mäter din handled?
Vi kan byta, vit mot gul 😀
20230328_154836-01.jpeg

Grattis! Vad landa kalaset på? 20’ inkl avgifter?

Typ därikring, men det är ok för jag tycker så j-a mycket om den här designen. Både tavlan och boett-form mm. Har varit sugen på en Autodromo och en chronograf sub 42 mm länge så det gick fort att bestämma sig. Såg denna i morse 😂 eller möjligen igår kväll.

Dessutom finns den i lager så inga månaders väntetid. Det är väldigt skönt.

Senast ändrad:
Typ därikring, men det ör ok för jag tycker så j-a mycket om den här designen. Både tavlan och boett-form mm. Har varit sugen på en Autodromo och en chronograf sub 42 mm länge så det gick fort att bestämma sig. Såg denna i morse 😂 eller möjligen igår kväll.

Dessutom finns den i lager så inga månaders väntetid. Det är väldigt skönt.

Ah kul 👍 den var snygg! Och Autodromo är kul tycker jag. Köpte min 2012 när dom var nystartade. Rycker köplats om den ska säljas nån gång 🤌

Tillbaka
Topp