frommywrist
Silver
Avslutar med svärdfisken och succession
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väldigt snygg! Synd att den färgen var slutsåld bara
Verkligen en härlig gulfärgTsuyosa
KanonbandJag menade det men autocorr tyckte tydligen att helion va rimligare. Kanske pga Judas priest
Den där är riktigt KSLove-bra.Dagens blev en titandykare
KSLove-bra, den var ny. Hänger inte med i svängarnaDen där är riktigt KSLove-bra.
KreaconStyle like på den!Den där är riktigt KSLove-bra.
Tycker inte det är fånigt. Mycket snyggt.
Otroligt fånigt koncept med California tavlor. Men snyggt!
Jo, jag tycker numera också att det mer snyggt än fånigt och är väldigt förtjust i min Undone Basecamp Cali. Historien bakom calidials är ju intressant och spretig, beroende på källa. Här är en.Tycker inte det är fånigt. Mycket snyggt.
Smeknamnet kan ju diskuteras men själva tavlan ”mixed dial kanske vi ska börja kalla den?) och dess ursprung är väl hyfsat legit och inte mer querky än nåt annat i den här hobbyn?Jo, jag tycker numera också att det mer snyggt än fånigt och är väldigt förtjust i min Undone Basecamp Cali. Historien bakom calidials är ju intressant och spretig, beroende på källa. Här är en.
A Californian Controversy: The Origins Of The Term "California Dial" And Why It Can Mean Two Very Different Things...
✓ It turns out the origins and original meaning of "California Dial" aren't as straightforward as we thought ✓ Discover the controversy! ✓www.fratellowatches.com
Och bandet får KSlove från mig!Näcken får tjänstgöra idag. Väldigt bra klocka!
Fräscht med vitt, riktigt bra.Ångar på med Seastar mest hela tiden.
Har ingen lust att slänga på mig nåt annat heller...friskt eller sjukt vet jag ej
Har t.o.m funderat på en till i svart bara för att den är så bra...och prisvärdFräscht med vitt, riktigt bra.