Lite värme, och applicera tryck åt sidan. Typ..Nu tycker jag den ser bra ut iallafall! Stor skillnad mot förut. Vad har du gjort?
Precis, man ser det inte om jag inte noggrant synar den rakt uppifrån.Du kommer veta om det förstås, men stör det dej inte så behåll den, tycker jag. När det runnit lite vatten under broarna så kanske det antingen inte spelar nån roll eller fixat sig. Personligt men som det ser ut på sista bilden hade jag behållit den. Kan inte se nån avvikelse, kan ju vara kamera vinkel ...
You know it brother!Nu har du ju fixat det!! Jag ser inget längre. Behåll!!
Se ovan, så svårt att förklara egentligen. Varsamt tryck efter värme typ.Förresten, hur gjorde du?
Jag har ju fått fixa lite själv nu, så visst är det störande. Men jag tycker nog ändå att det blev bra. Plus att klockan är ju så grym min sin tavla0,01mm (i mina ögon negligerbart) snett ligger normalt inom felmarginalen. Om du inte har för vana att verkligen kolla din klocka dagligen från ett perspektiv som är 100% exakt uppifrån så kommer du inte att märka någonting. Men hur ofta avläser man en klocka precis uppifrån? Fast egentligen är det bara du som har möjlighet att avgöra hur mycket du kommer att störa dig på detta!
Edit: jag ska låta den ligga en stund och se om det sitter kvar.