• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Stora tråden om mikromärken och andra "affordables"

Delgada

Patek
Myser med katten.
20230417_155405.jpg
 

TotteH

Patek
2-Faktor
En bild på dagens affordable och en fråga. När man kör en "headsup" på en klocka här i tråden, behöver det ske på en lördag eller kan man göra det vilken dag som helst? Vill ju inte gå och bryta några regler 😁
IMG_20230417_144052.jpg
Jag personligen tycker att det funkar bra med headsup alltid. Det görs frekvent i flera andra trådar så varför inte här? 🤷🏻‍♂️ Byteslördag är ju något annat 😊 Så bara kör säger jag 🥳
 

albinh

Cartier
2-Faktor
Sitter du på en Peacemaker är saken biff :D Ska känna av lite men kan hända denna blir på gränsen för liten på mig. Den är relativt kort lugg/lugg och känns snarare som endel klockor runt 40mm jag haft tidigare.
Tyvärr inte, sambon sitter på en Nexus och jag fick min kära mor att slå till på en Genesis som @parasec hade också. Dessa sitter dock tämligen säkert. Känner att jag också skulle behöva en Gamma :).
 
Topp