Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är riktigt snygg den där.. tittade länge på den och var riktigt sugen på att trycka på KÖÖÖP. Grattis!Trillade in med posten idag, ändå en hel del för pengarna.
Serican är inte dum, men jag skulle nog ge guldet till Yeman! Tycker den var ovanligt lyckad - fick idka ovanligt mycket självbehärskning för att inte slå till på en 37,5mm i den här färgkombon.Men jag föredrar min fransman
Tack Känns kanon, märkligt lätt men bärs jäkla bekvämt.Den är riktigt snygg den där.. tittade länge på den och var riktigt sugen på att trycka på KÖÖÖP. Grattis!
Titan väl? Jag har testat den hos KM i globen och reagerade också på hur lätt den kändes. Snygg!Tack Känns kanon, märkligt lätt men bärs jäkla bekvämt.
Yes, Titan. Är lite lustigt när man förväntar sig att den ska vara mkt tyngre än den ärTitan väl? Jag har testat den hos KM i globen och reagerade också på hur lätt den kändes. Snygg!
Näh tyvärr inte, var och sniffade på den med ett byte, men det gick inte min vägÄr det du som köpte den vita? Jag var med och högg på den men backade ur. Jag vill ju egentligen ha den blå varianten men sen såg jag den vita dyka upp här ett par ggr och kände att jag måste ha en jag med. Svart/grafit passade mig bättre. Och så fick jag med länken också.. vita är jävligt bra den med
Klumpig jävel jämfört med orginalet. Lorier vinner ju den matchen 999 gånger av tusen.Nytt in idag också
San Martin SN021 BB36
Här jämte onsdags nyförvärv Lorier Falcon 36
Första intrycket är att SM bärs något större med (upplevd) större tavla och rejälare luggar
Trevligt Tänk på mig om de kör "On the Run"Kväll är det The Vintage Caravan på Græna Hatturinn nere i byn.
Då åker Hawaiiskjortan på.
Det skall jag och det gör de säkert, det härTrevligt Tänk på mig om de kör "On the Run"
Ja det är ett j***a flippade, jag vet. Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle älska klockan. Jag går igång på det mesta som är sådär fulsnyggt och udda. Grejen är att jag gillar designen. Den är snygg på bild men känns inte helt rätt när den sitter på armen. Tanken är att annonsera här framöver, men tänkte att snabb flipp/byte på fb kunde vara kul. Det mesta jag försökt locka med på ks på sistone har förblivit osålt. Vet inte vad det är, men en smula kallt klimat på k/s fronten på forat just nu. Meeeen, imorrn är det lördag, och det vet vi vad det innebär. Vore skoj om någon lockade med nått kul faktiskt.Jag säger mest bu för att du ens lägger upp den
Grym klocka!
Ja det är ett j***a flippade, jag vet. Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle älska klockan. Jag går igång på det mesta som är sådär fulsnyggt och udda. Grejen är att jag gillar designen. Den är snygg på bild men känns inte helt rätt när den sitter på armen. Tanken är att annonsera här framöver, men tänkte att snabb flipp/byte på fb kunde vara kul. Det mesta jag försökt locka med på ks på sistone har förblivit osålt. Vet inte vad det är, men en smula kallt klimat på k/s fronten på forat just nu. Meeeen, imorrn är det lördag, och det vet vi vad det innebär. Vore skoj om någon lockade med nått kul faktiskt.
Ja det är ett j***a flippade, jag vet. Jag trodde på fullaste allvar att jag skulle älska klockan. Jag går igång på det mesta som är sådär fulsnyggt och udda. Grejen är att jag gillar designen. Den är snygg på bild men känns inte helt rätt när den sitter på armen. Tanken är att annonsera här framöver, men tänkte att snabb flipp/byte på fb kunde vara kul. Det mesta jag försökt locka med på ks på sistone har förblivit osålt. Vet inte vad det är, men en smula kallt klimat på k/s fronten på forat just nu. Meeeen, imorrn är det lördag, och det vet vi vad det innebär. Vore skoj om någon lockade med nått kul faktiskt.
Låtlistan ikvällTrevligt Tänk på mig om de kör "On the Run"
Klumpig jävel jämfört med orginalet. Lorier vinner ju den matchen 999 gånger av tusen.
Mnjae... jag har prövat originalet och skulle kalla den 10 % bättre.
Lorier är nog 15 % bättre så
Men en del, kanske du? Har ju väldigt svårt för copage/homage... själv har jag svårt att motivera 40 k för en klocka. (På samma sätt som jag kör BMW, inte Porsche.)
Har pysslat med den här hobbyn i 4,5 år.
Köpt över 100 klockor och sålt 90 av dom. Ca. 50 Micro, 40 affordable, 7 mindre affordable men strax under tudor och 3 SM...
De dyrare ger inget mervärde. Mina enda riktiga keepers är en Yema 7k, Poseidon 3k och en Knut Gadd jag fått av @Equilibrium
Jag noterar att du gått mot lite mindre ur det senaste. SMen tilltalar mig ganska mycket då jag ju är svag för både mindre ur och snowflakevisare. Lorier Falcon gillar jag ännu mer, selitta och ett datum kl. 6 så hade jag nog varit tvungen att köpa en.
Tack för att jag fick ta över denna förresten:
Tack och godnatt jävla microtråden!