Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tja, jag har ju min Eterna GMTBytes...
Squale 1521/Matic, nån gmt eller swish?
Jag brukar inte ha problem med vita datumhjul men den här hade mått bra av ett ”patinerat” sådant. I övrigt grym snygg klocka. Synd att den inte är i 38mm. Eller tur för migTrillade in med posten idag, ändå en hel del för pengarna.
Håller med till 100%.Dags att ta sig an trädgården.
Självklart matchas färg på klocka med aktivitet.
Ni kanske inte reflekterat över frågan men det finns faktiskt människor som (otroligt nog) inte kommit till denna nivå av medvetenhet...
Schysst att du påminde mig, hade inte tänkt på det förrän du påpekade detJag brukar inte ha problem med vita datumhjul men den här hade mått bra av ett ”patinerat” sådant. I övrigt grym snygg klocka. Synd att den inte är i 38mm. Eller tur för mig
Tja, jag har ju min Eterna GMT
Ajdå Jag som aldrig brukar påpeka på andra människors klockor vad jag inte gillar. Får be om ursäkt för dettaSchysst att du påminde mig, hade inte tänkt på det förrän du påpekade det
Heheh, är lugntAjdå Jag som aldrig brukar påpeka på andra människors klockor vad jag inte gillar. Får be om ursäkt för detta
Unamatic?Nu får denna lämna, heads-up
Riktigt fin och cool story. Inte så affordable gissar jag Eller ja det är ju såklart i betraktarens ögon men säkert ovanför min budget
Jag brukar inte ha problem med vita datumhjul men den här hade mått bra av ett ”patinerat” sådant. I övrigt grym snygg klocka. Synd att den inte är i 38mm. Eller tur för mig
Tr900 är långt ifrån affordable. Dock är denna homage riktigt bra och prisvärd. Min ligger ute nu på k&sRiktigt fin och cool story. Inte så affordable gissar jag Eller ja det är ju såklart i betraktarens ögon men säkert ovanför min budget
I det utförandet?Den finns i 38 mm
I det utförandet?
Det hade jag missatJa, i titan iaf...
Undrar hur många Quarterpounder menyer man får för en SectorTre gringos som alla kostar mindre styck än en lunch ute (typ)…
Funderar lite på om det går att göra något kul med type 1 homagen. Färga tavlan och visarna helt svarta (finns ingen lume ändå), vad tror @v0n ?